Lyrica ja alkoholin käytön loppu

Tänään loppu alkon lutraaminen. En kehdannut mennä Hangonkadun hotelliin, vaikka alkon vierotusoireet on järkyttävät.3 kertaa olen ollu jo siellä. Lääkäri sopivasti soitti ja määräsi 150mg lyricoita ahdistukseen. Otin aavistuksen yli ohjeen (750mg).
Olo sellainen 2 tuntia läkkeiden oton jälkeen, että mä en käsitä miks join alkoholia.
Tuntuu siltä että mä pysty mihin vaan. Mulla on vuoden kokemus lyrikoista, ja aina kun niitä on, alkoa ei tippaakaan.
Hämmentävää mutta nyt olen iloinen ja ruoka taas maistuu!
Raittius on upeaa ja en halua hehkuttaa, mutta lyrican ansiosta ei tarvii mennä katkolle.

“raittuis on upeaa” :smiley: Hetkeen mitään hauskempaa kuullu… Muutenki jos napsit lyyrejä, nii vaihdat vaan aineesta toiseen, etkä voi sanoa olevas raitis.

Mustakin raittius kontteja piikittämällä oli ihan sairaan mahtavaa.

edit: Hmm, no eipä se lääkärin määräämien lääkkeiden syöminen nyt ihan samaa sentään oo ku nistaus. Mut kuten täs muut ovatkin jo todenneet, ni riippuvuutes nyt vaan vaihtuu. Ellet sitte käytä sitä lyricaa vain lyhyen aikaa, ja lopetat senkin heti kun akuutit alkoholireflat menee ohi, ja siirryt siihen varsinaiseen raittiuteen. Ite en kyl oo koskaan syöny lyricaa (siis paitsi vaan kokeillut kerran), et ei oo mitään kokemusta sen koukuttavuudesta.

lyrica on mainio lääke, mutta kun toleranssi kasvaa eikä saa enää oloja nii onko viel yhtä toimiva lääke?

^Pätee musta kaikkiin keskushermostoa lamaaviin lääkkeisiin… Lyricasta vissiin tulee ihan samankaltaiset reflat kuin bentsoistakin - jotka on imo huomattavasti vittumaisemmat kuin alkoholista tulevat, jälkimmäiset kun loppuu parissa päivässä :unamused:

Minä olen puolestani huomannut, että amfetamiini tukee selkeästi raittiuttani :smiley: . Vaikka aina mainostankin täällä sitä, että se on mulle kaikki tai ei mitään, ts. kun korkki kerran narahtaa, niin pakko siinä on sitten lärvit vetää, niin mun on myönnettävä sellainen asia, että joskus, kun käytin enemmänkin amfetamiinia, multa onnistui helposti jopa se kuuluisa alkoholin kohtuukäyttö, eli vain pari bisseä illan aikana, eikä enempää tehnyt edes mieli.

Joo, alkoholin vieroitusoireisiin tarvitaan monesti hetkellistä lääkitystä, mutta aloittajan postauksesta sai kyllä vähän sellaisen käsityksen, ettei tuossa Lyrican käytössä ole suinkaan kyse pelkästä krapulan hoidosta, vaan ne Lyrtsyt tuntuvat hyvinkin viihdyttäviltä :confused: :unamused: .

Mä sain aikonaan Lyrtsyjä ( :smiley: ) ilmaisen n ä y t e p a k k a u k s e n lekurilta :open_mouth: . Ei vaikuttaneet mitenkään, tosin jotai ihme humpsahduksia tuntu pääkopassa, joten ei niitä sen enempiä sitten annettu eikä määrätty… Tosin liäkär ol sitä mieltä, että jos on noin pitkään bentsoja käyttäny, ei korvaavat, ahdistusta mahdollisesti lievittävät lääkkeet enää auta… :confused: .

Lyrica on kyllä monipuolinen lääke moneen vaivaan ja myös boostaamiseen :smiley: mut siinäki se toleranssi sit kasvaa.