Lyrica IV:nä?

Onko mitään järkeä? Jotkut väittää että toimii IV:nä, jotkut ei.

Kertokaa kokemuksenne…

En lähtisi edes yrittämään ottaen huomioon kaikki sidos- sun muut aineet, mitä nuo kapselit sisältää. Riski tuskin on tällä tavalla saavutetun olotilan väärti.

eiköhän ne sidosaineet lähde suurimmaksi osaksi filtterillä pois…
itse olen joskus piikki himoissa työntänyt vähän sitä sun tätä missä ei ole mitään järkeä :blush:
mutta kait lyrican ko heittänyt hihuliin jonku opparin jälkeen niin omasta mielestä ainakin jotain eroa paremmalla tavalla ollut… mut en menis sanomaan et olisi hirveää hyöty suhdetta… mut ei kuitenkaan ihan täysin turhaa touhua ole IMO :unamused:

ei mittää järkeä mut kyl se toimii ja kohtuu kirkkaana nesteenä vielä ku fiman läpi vetäsee mut sanoisin että syötynä toimii paljon paremmin.

ei kannata. toimii ihan parhaiten heittämällä pillerit suuhun, mulla ainaki

En lähtis tykittämään, toimii erinomaisesti per os.

Se että ainakin suurin osa sidosaineista jää kliikkiin filtterilla ei tarkoita sitä etteikö siinä voisi olla jotain muutakin veteen liukenevaa mikä tekee ränneille hallaa. Tai että pelkkä vaikuttava aine ei tuhoaisi verisuonten seinämiä. Sitä odotellessa että joku heittää lusikan nurkkaan tossakin.

joo ja tennarit kannattaa kans polttaa fiman läpi… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Buranakin toimii paremmin kun siitä filtteröi ne sidosaineet vittuun.

Puolivuotta 3*3 100mg lyrikaa syöneenä sanon miksi haluatte kemiallisen kastroinnin ja lopettaminen on vaikeampaa kuin monesta huumeesta. Älkää leikkikö Lyricalla, se kännikään ole mitään oikeaa vaan rajua verenpaineen muutoksia ja vaikutus kohdistuu hermmostoon. Hintaa katukaupassa voin arvuutella mutta apteekin hinta jo korkea että ihan hyvää wiskiä saa jos pää pitää saada sekaisin ja kunnon krapu voi hillitä juomishaluja.

Mä oon vanha (53v) ja leikin moottoripyörillä ja aseilla ja rahat saa niihinki kulumaan ja jos jää niin vene syö 35l/t joten hieman varaton olo välillä nakertaa.

Lyrican katuhinnasta:

[Poistettu hintatietoja -Päihdelinkin moderaattori]
Että näin!!!

Ja eikun rahoiksi kun noita käyttämättömänä on paketillinen :laughing:

Joo, laita tänne. Käyttöä löytyisi. Huomenna tämä ketju on kyllä jo lukittu.

Entäs masennuslääke cymbaltan iv käyttö? Itse sain ainakin noista napeista pirun kovat stimu olot jo ihan syömällä

^ Säkin olet vielä hengissä :open_mouth: . Sulla on kyllä ollut aina parhaimmat/huonoimmat jutut/päihteily-yritykset ja tämä oli kyllä jo sunkin mittapuullasi aika saatanan kova :mrgreen: . Ei tosin pitäisi ihmetellä enää yhtään mitään kaikenmaailman Ketipinor- ja Imodium-narkkien jälkeen :unamused: .

Ajatus on äärimmäisen huono, sillä Lyrica sisältää talkkia mikä on vaarallista injektoituna.