Lyrica, betsot, Tramal, Medikinet , Temesta yhteiskäyttö

Onko kellään kokemusta 150mg, ja 300mg lyrican, temestan, medikinet cr 40mg, tramal ja vieroitusoireixiin varatut diapam 10mg, oxepam 15mg , subutex 8mg (subu vain jos ei enää muuta lääkettä), tramal 150mg ja 300mg , saatan ottaa tramalin boostamaan lyricaa vaikken tiedä toimiiko tämä combo (?) kun on montaa muuta lääkettä samaan aikaa käytössä . Käyttäkö kukaan lääkkeitä väärin combona tai montaa lääkettä yhtäaikaa kun mulle menee riippuen rshatilntesta onko vara stimuihin vai pitääkö pysytellä lyrica, tramal & temesta yhteiskätössä (?)

Olen 54 vuotias noin 22v siten alkota raitistunut mutta kun en saanut toimivaa kipulääketä kun netin//katukaupan välityksellä ,TK -lääkärin panadol ja burana (pyysin kyllä vahvempaa kipuläöketä esim samaa mitä sairaalassa sain mutta TK -lääkäri sanonut kuin että tältä saa padolla ja burana kyllä sen pitää,ritää kipuun kuin kipuun !
Perifeerisen hermokipuun ne ei auta mitään kipu säteilee päälaesta sormiin ja varpsiin pahimmilla jos ole makulla sitten koskee vähemmän ja pystyn selinmakulla mutta jos käännyn unesssa kyljelleni niin herään kipuun . Olen valvonut vuorokausia ja kärsinyt kivusta monta vuotta ja koska en sairaalasta ja TK-puokaskatilta apua saanut niin aloitin ostaman katukaupasta kun sieltä saan nappeja joka lähtöön alle PK hintojen koska olen ostanut aina 2 tutulta myyjältä niin saan vähän alennusta , ei tarvitse rottahintoja maksaa.

Tuskin monikaan noin montaa käyttää. Mitä siis haluat tietää, löytää kohtalotoverin(ko). Ilmeisesti sä et edes halua noista mömmöistä eroon, kun pitää oikein ottaa toista lääkettä buustaamaan vielä enemmän toista jne??