Onko kellään kokemusta 150mg, ja 300mg lyrican, temestan, medikinet cr 40mg, tramal ja vieroitusoireixiin varatut diapam 10mg, oxepam 15mg , subutex 8mg (subu vain jos ei enää muuta lääkettä), tramal 150mg ja 300mg , saatan ottaa tramalin boostamaan lyricaa vaikken tiedä toimiiko tämä combo (?) kun on montaa muuta lääkettä samaan aikaa käytössä . Käyttäkö kukaan lääkkeitä väärin combona tai montaa lääkettä yhtäaikaa kun mulle menee riippuen rshatilntesta onko vara stimuihin vai pitääkö pysytellä lyrica, tramal & temesta yhteiskätössä (?)
Olen 54 vuotias noin 22v siten alkota raitistunut mutta kun en saanut toimivaa kipulääketä kun netin//katukaupan välityksellä ,TK -lääkärin panadol ja burana (pyysin kyllä vahvempaa kipuläöketä esim samaa mitä sairaalassa sain mutta TK -lääkäri sanonut kuin että tältä saa padolla ja burana kyllä sen pitää,ritää kipuun kuin kipuun !
Perifeerisen hermokipuun ne ei auta mitään kipu säteilee päälaesta sormiin ja varpsiin pahimmilla jos ole makulla sitten koskee vähemmän ja pystyn selinmakulla mutta jos käännyn unesssa kyljelleni niin herään kipuun . Olen valvonut vuorokausia ja kärsinyt kivusta monta vuotta ja koska en sairaalasta ja TK-puokaskatilta apua saanut niin aloitin ostaman katukaupasta kun sieltä saan nappeja joka lähtöön alle PK hintojen koska olen ostanut aina 2 tutulta myyjältä niin saan vähän alennusta , ei tarvitse rottahintoja maksaa.