luovuttaako vaan

Pitäisi varmaan luovuttaa vaan ja lopettaa tää koko elämänsä paska. 50€ tilillä ja pitäis 3vkoa elää tai ainakin viikko taas jos palkka ennakon kikkailee. Sittenkin vaa sama paska jatkuu vaikka miten ois. 10v pelattu kaikki ylimääräinen melkein Ainoa saavutus omistus kämppä mitä maksella takas. Tässä alkaa olemaan valmis.

Morjens, luovuttaa ei pidä missään nimessä. 50e ei tietenkään riitä mihinkään mutta jos palkka ennakkoa saat viikonpäästä sitä joutuu ottaan jotta pääsee eteenpäin. Jos ymmärsin oikein sulla omistus kämppä jota makselet se on todella hieno asia. Kun tekee tiukkaa ehkä voisi harkita myydä jotain tarpeetonta tavaraa netissä ja saada siten käyttörahaa jolla pääsee eteenpäin. Itsekkin möin tossa oliko nyt helmikuussa laskettelusukset, kännykän ja tabletin sekä jotain muutakin joista sain mukavasti rahaa elää eteenpäin. Kun pääsee eteenpäin pystyy paremmin jäsenteleen asioita ja hoitaan niitä, tsemppiä. Jos haluat avaa joskus velkamääriä tms asioita niin voidaan niitä kommentoida ja auttaa paremmin. t pörssipeluri.

Ei mulla ole pelivelkaa yhtään ainoastaan asuntolaina. Luottotiedot kunnossa ja ainoa ongelma toi kaiken ylimääräisen palaminen peleihin ja nyt menny kaikki muutkin rahat. Saattaa kuulostaa joillekin pieneltä mut maksanu kerran kyllä 10k vipit pois. Pitää varmaan käydä porukoilla jos sieltä jotain apua sais ketään muuta ei olenkaan. Tai sitten jotain vippiä ottaa. En tiedä eikä se varmaa muuta mitään jos tää sama paska kuvio jatkuu niin se on sama kuolla nyt tai 5v päästä. En usko parempaa tulevaan vähän vajaa 30v niin kai se olisi tullut jo.

Moi tilitulitilimeni, älä missään nimessä luovuta. Tunnistan kirjoituksissa samat tunteet, joita itse kävin vielä viime vuoden puolella läpi siitä, että kai se hyvä olisi jo tullut jos olisi tullakseen. Vaan elämä kun ei toimi sillä tavalla, että kaikille nen asiat ratkeavat (ja tavoitteet toteutuvat) samaan aikaan. Polkuja on yhtä monta kuin ihmisiäkin.

Sulla polkuun kuuluu nyt myös taistelu peliriippuvuutta vastaan, mikä on tietenkin perseestä. Ei kukaan sellaista halua. Jos yhtään auttaa niin minä ainakin uskon parempaan tulevaan, myös kanssataistelijoiden kohdalla. Jos sinulla ei ole pelivelkaa, älä sorru vippeihin tässä paniikkitilassa, vaan yritä hakea ensin apua - vai oletko jo hakenut apua? Tietävätkö vanhemmat peliongelmasta? Saattaisit saada heiltä myös arvokasta tukea muutoinkin kun rahallisesti.

Onko sinulla ketään läheistä, jolle voit avautua, ja joka auttaa sinua estämään tilipäivien retkahtamiset. Pankkiin yhteyttä ja rajat? Olen pyörittänyt oman peliongelmani syitä niin paljon, etten huomanut viestiäsi. Ongelmahan tämä on ja tuttu täällä meille monille. Tuo tunne, että pelaa rahansa on musertava. Kannattaa hakea siihen apua.

Riippuen vähän mihinkä ton 50€ tarvii, että tarviiko ostaa myös bensaa tai junalippuja yms, vai pelkästään ruokaa.
Mutta jos pelkästään ruokaa tarvii, niin se kyllä riittää helposti 3 viikon ajaksi kun ostat oikeita tuotteita ja voi silti syödä ihan hyvin.
Esim. Perunat sekä makkarakastike joka ei paljoa maksa, samoin vaikka keitot jne jne. Toki jos eineksiä syö, niin sitten voi tehdä tiukkaa, mutta perus ruokaa, niin riittää hyvin, kokemusta on.

Olen mä apua hakenu vanhemmat on ainoa mistä ollut apua. Muuten on suomessa aika heikko taso tämän hoidossa. Ettei ole omaa juttua löytynyt vaikka Kokeillut vähän kaikkea. Eli lähtee porukoille rahan kerjuulle prkl. Muutenkaan mikään säästeliäin mies kuluja on työviikossa ruuat,tupakat yms 150€. Tosin on päivätkin 14h mittasia. Eikä tuu ylityökorvauksia ei kuulu mun alalleni ja verottaja vie muutenkin liikaa tässä maassa. Vaan niin prkl kyllästynyt tekee tätä 200-250h/kk ja pelata ylimääräset säästää pitäis talveen ku vähän töitä silloin ja muutenkin niin kuluttavaa tää riippuvaisen elämä. Silti ihailen niitä jotka on isoissa veloissa ja jaksaa eteenpäin kun itselläni ei meinaa onnistua muutenkaan.

Ois viikko mennyt sitten ja vituttaa taas yhtä paljon. Hengissä ollaan rahaa on sen verran että selviää oli tosin ylimääräistäkin mitä sain bonusta töistä mitkä pelasin sitten mutta eipä mitään uutta sekään. Ahdistaa paljon ja jotain hoitoa suunnitellaan kesälomaksi joka ei innosta juuri mutta jotain kokeiltava. Haluan paremman elämän vaikka vihaan itseäni samalla. Kai tämä tästä kun selviää palkka päivään ja elelisi nätisti siitä eteenpäin niin voisi alkaa tapahtua jotain hyviäkin asioita.