On kova paikka asua. Isä oli asukas. Mutta mitä muuta on Espoossa - jo heti naapurilähiöissä hyökkää päälle ikävät asiat.
“Espoossa paljon on funtsittavaa, mutta ei sitä Espoossa funtsia saa…”
Niin lauloi Juice Leskinen aikoinaan biisissään “Espoosta päivää”. Sen kertosäe meni niin että "Assalla Espoon törmäsin lesboon…"
Espoolla ja lesboollahan ei muuten ole mitään tekemistä keskenään, kuin että ne rimmaa.
Jaa ai mitäs Espoossa on? Länsimetro, Leppävaaran A-klinikka (ainakin oli ennen), Kiekko-Espoo, paljon korkeakoulutettuja työttömiä, Aalto yliopisto, Dipoli (jossa olen ollut kahdesti AA:n kevätpäivillä, eli 2007 ja 2012), suurin puolue on Kokoomus, toiseksi suurin Vihreät, ja lisäksi Espoossa on Nuuksion kansallispuisto, joka on melkein oikeaa erämaata.
Niin ja Espoossa on Bodom.
Granin lähellä, mutta Espoon puolella, on Sepänkylän tukiasuntola. Olin siellä joskus harkassa.
Siellä on Westend ja se melkein riittääkin. Plus ihan jees ulkoilumestat.
Pakko oli herätä kullleista kun huomasin että LASOLARSKA on täällä taas! Hienoa… Oletkos maistellut Lasolia nyt enää viimeaikoina? SUlla oli niin mahtavia juoppotarinoita että niitä oli mahtavaa lukea… ja ne olivat kuin kirjailijan kirjoittamia juttuja… Sinisen Kirjan jutut AA-kirjasta oon jo lukenut muutaman kerran, joten uusia tarinoita sinulta juuri ois kiva kuulla