LSD lappuja ?

Mooro Päihdelinkkiläiset :slight_smile:

Mitä porukka pitää noista “SHIVA” nimisistä LSD lapuista? Se on tummahko ja ( jossa vihreetä, punasta ja keltaista vähän ) joka on 0,9mm leveä ja pitkä missä näkyy selvästi, et se on kulma-pala siitä arkista, niis on kahessa reunassa niiku laput arkeissa on kiinni sellasilla ihan pienillä pahvinpaloilla. eli niinku 12 “kiinnikettä” yhteensä lapussa, joka on keskeltä arkkia. Toi reuna_LSD_lappu mikä mulla on, niin siin on kahessa sivussa 3-4 “kiinnikettä”

Vai olisko tossa jos tarkkaan katon niin noita “kiinnikkeitä” 7kpl ja toi on tooosi pieni.

Any Comments Comrads?

Muistaaks kukaan -94 pingviinikohun. No tilattiin useempi arkki damista… otettiin niistä hyviä kopioita ja jaettiin reiveissä ilmasia näytteitä, tyyliin 10x10 pikkuarkkei. Ne lehtikuvat oli mun ja mun kaverin kopioimia a4 paperilla…

Muistaa hyvinkin, mahtoiko “kaveris” olla sulle sukua, ja kumpihan sä niistä “kaveruksista” mahdat olla?

juu mulla oli noita kesällä, yhestä aika mieto tila, kahesta tuli sopivat mulle.
[Poistettu suosittelua -Päihdelinkin toimitus]

Meit luultiin veljeksiks

Kiitos paljon, jos muo meinaat.
En oikeen hittovie harmittaa itseäni, kun en uskalla syyä noita.

On liikaa luurankoja kaapissa… :frowning:
Se taitanee olla niin, että mun matkailut on matkailtu…

Ennen olin ihan hiton “kova” deelipää ja ny en uskalla ees LSD:tä syyä… :unamused:

Olisko tästä jotain kuvia josain? Tai tekstiä?
Mikä tää on? Kerro ihmeessä Junkie…
Mitä on tapahtunut…

Isol porukal tilattiin damista pingviinejä. Ykskään niistä ei joutun poliisin haltuun, mutta iltalehdessä ja iltasanomissa oli mun ja kaverin kotitekosia pingviinejä kuvassa jutun yhteydessä, et nyt on LSD:tä helsingissä ihan hullusti. Tosin kytät tiesi, et mä ja mun kaveri kuuluttiin siihen happojengiin, tuli happoiluillan jälkeen aamulla sivarikyttä esittää kadulla, et oli paha flahback ja yritti ostaa lappui… huoh… alettiin, että : “mennään kaljalle, ei me mitään huumeita, voidaan tarjota sulle eka tuoppi, jos tarjoot seuraavan…” loppujen lopuks tää 40 v pukumies sano, että ei teistä ole hänelle hyötyä, selvisi fläsäristä sekunnissa ja käveli pois…

YLE:n elävästä arkistosta löytyy:

Rikostarinoita Suomesta: Pingviinit Pohjolassa

Ootko sä Junkie tossa tekstissä toi autolla ajava mies, joka oli autiotaloon kätkenyt 2 000 lsd-lappua?

Jos, ni Respectii sulle!
Harmi, et meni vituiks teiän jutut. :unamused:

mielestäni fiksu ja ok,nyt noi viestit ehkä ohi? Eiiku joo.!