LSD ja ketipinor?

Oon jo varmaan vuoden tätä sivua seuraillut ja tänään otin itteeni niskasta kii ja tein käyttäjätunnuksen :slight_smile:
Mutta itse kysymykseen
Eli onko ketipinorilla ja lsd:eellä mitään yhteisvaikutuksia? Kannattaako jättää syömättä ketipinoria (50mg depot) sillonkun olis tarkotus happoilla?

Kaikki muutki vinkit ensimmäiseen happo trippiin tervetulleita.

No neurolepteillähän tavataan katkaista trippi jos homma äityy sietämättömäksi, joten todellakaan nämä eivät sovi yhteen. Sellainen on psykoosilääkkeen juju. Harkitse kannattaako trippailu ollenkaan sikäli mikäli syöt ketiapiinia bipoon tai johonkin isompaan mielenterveysjekkuun. Jos unihommiin taas käytät, niin suosittelisin siinäkin vaihtamaan johonki muuhun substanssiin noin ihan muutenkin kokonaan, mutta toki jotkut kestävät neuroleptikoomailua paremmin kun esim. meizi. LSD:n kanssa älä siis ko. lääkettä käytä muuta kuin tarvittaessa matkan katkaisemiseen.

Mitä vinkkejä sitä nyt sitten antaisi? Happotrippailuhan se on ihanaa puuhaa <3. Pidä huolta siitä kuuluisasta set&settingistä eli ole sellaisessa paikassa ja mielentilassa, joka on sulle hyvä ja rauhallinen. Katso miten tilanne etenee ja muista, ettei ole hätää. Maailma näyttää hiukan toiselta, ja oma itse ja koko oma elämä näyttäytyy jostain vähän muusta perspektiivistä, mikä monille on jopa hyvin terapeuttista ja vapauttavaa. Nautinnollista useimmiten ainakin. Jos mahdollista, lähde pihalle. Luonto on paras trippilelu. Hymyile, nauti, ota rennosti.

Väittäisin että ketipinor estää pitkälle semmoisen troppien toimintaa jotka voi aiheuttaa psykoosia, eli on vastamyrkkyä isolle osaa psykedeejä. Kaikki tripit jää varmaankin aika vaisuksi jos ottaa Ketipinlria, milloin riskinä on että otetaan enemmän troppia kun mikään ei tunnu missään, ja voipi tulla ihan muita ongelmia. Itse pitäisin parin viikon tauon kaikista psyykelääkkeistä ennen trippailua! :wink:

Yleisvinkki trippailuun: Lukitse ovet ja pysy kotona. Täyspäinen raitis kaveri vahtimassa. Noudata annostusohjeita ekakertalaiselle. Hyvää musaa päälle. Onnea matkaan, kivaa siitä tulee! :wink:

pienellä annoksella aloittaisin, kokemattomilla tahtoo joskus tulla jonkinlainen säikähdys kun potkaseekin odotettua kovemmin. pienellä aloituksella antaa vähä tuntumaa. itellä eka matka oli överiannos silokkeja tuntemattomassa porukassa ja en edes tajunnut että olin matkoilla huusin peilille, väistelin maahan ilmestyviä reikiä ja muuta ei niin mukavaa. tämän jälkeen en ole kokenut huonoja matkoja vain satoja hyviä.
ainut opastukseni on: mene ja tiedä, joko tykkäät tai et.

Pidin reilun viikon tauon lääkkestä ja otin noin 120mikkiä yksin kotona.
Ei voi sano muutakun että WOU! :smiley:
Maailmankäsitykseni muuttui täysin, kaikki tuntui yksinkertaiselta ja käyvän järkeen. Näin neljän päivän jälkeen tuntuu että että elämänlaatuni on parantunut reilusti.
Ei masenna enää, pystyn nauttimaan joka hetkestä ja maailma näyttää paljon kauniimmalta. :slight_smile:
Onko tämä vielä sitä afterglowta ja kaunko mahtaa kestää?

^ jos jotakin tajunnassa avautuu, niin saattaapi kestää eliniän. Hyvät vibat yleensä tasottuu kunhan kemiat tasottuu. Tärkeintä ottaa tripit aina terapian kannalta, jossa päästään eteenpäin kohti todellisuutta, harhassa elämisen sijaan! :wink:

Siltähän se tuntuu yleensä, kun aloittaa psykedeelien käytön. Alku huuma laantuu, mutta pitää muistaa ja oppia niistä kokemuksista, että elämä on kaunis ja psykedeelinen ilman tajuntaa laajentaviakin, sen oivallettuaan. Maailman kuvan muokkaaminen psykedeelisillä substansseilla parhaimmillaan on erittäin terapeuttista ja nykypäivän, tai siis tulevaisuuden hoitokeinoja monenlaisiin mielenhäiriöihin. Toisaalta Suomessakin on jo alakulttuurissa “teen” juonti seremonioita.

Kauankohan menee että on valtakulttuuria ja virallisen psykoterapian piirissä? 10, 100 vai tuhat? :wink:

Afterglow voi tosiaan kestää melko pitkäänkin, mutta kyllä se tuppaa pois haalistumaan arjen tieltä. Kannattaakin pyrkiä sen aikana tekemään niitä elämänlaatua muutenkin parantavia järjestelyjä touhuihinsa, niin tripistä saattaa jäädä käteen varsin pitkälle kantavia asioita, asenteita ja perspektiiviä elämään. Ja hienoa että oli positiivinen kokemus!

Kiitos hyvistä vastauksista!
Afterglow on jo tosiaan tasottunut mutta tuntuu silti vielä että olen päässyt suurimmalta osin masennuksesta eroon ja melkeimpä päivittäisestä pajauttelusta(pilvessä oleminen muuten hitusen psykedeelisempää kuin aikasemmin). Ahdistusta ollut vain kerran tuon tripin jälkeen ennen oli päivittäistä ja polttelen ehkä kerranviikossa jos tulee mahdollisuus enään en ole itse poistanut.
Ihan niinkuin näkisin maailman miten se oikeestikkin on ilman ennako-odotuksia. Pystyn elämään hetkessä ja nauttia siittä :slight_smile:
En tuhlaa enään energiaani turhanpäivisten asioiden miettimiseen vaan pysty suuntaaman energiani asioihin joihin voin oikeesti vaikuttaa. :smiley:
Olisin luultavasti mahdollisuus saada n. 250 mikkisiä lappuja tuossa ensiviikolla. Eikös toleranssit laske näissä “jo” viikossa.

Ehkä vähän turhanpäivänen postaus mutta tekipä mieli vähän avautua, voi tosin johtua myös tuosta essosta ja muutamasta bentsosta. :unamused:

Rauhaa ja rakkautta teille. <3

Kyllä ketipinoria voi syödä happojen ja sienien kanssa… Saattaa vähän miedontaa trippiä. mutta olen syönyt molempia ketipinorin kanssa ja ihan hyvin on toiminut. Ketipinor ei katkaise trippiä jos sellaisen vetää kesken tripin jos niitä käyttää päivittäin.