LSD 700ug

Tervehdys!

Ajattelin juhannuksena testata suurehkoa dosea happoa annoksella 700ug. Laput ovat aivan sitä itseään joten nbomepaskablotereista ei huolta. Onko kukaan ottanut yli ½mg äsidiä ja millaiset olivat vaikutukset? Tiedän tiedän, “expect nothing, accept everything”, mutta onko jotain asioita mitä tässä kannattaa ottaa huomioon, muukin kuin set & setting? Olen kokenut psýkonautti ja ajattelin olla ilman trippisitteriä, jotta onnistuisin rentoutumaan ja päästämään irti täydellisesti. :slight_smile:

LSD:n kohdalla teho ei käsittääkseni enää paljon kasva kun annos nostetaan yli 500ug:n, joten noin suurten annosten ottaminen on hieman tuhlausta… Jos haluaa päästä korkeampiin sfääreihin niin sitten pitää ottaa varmaan jotain ketamiinia, DMT:tä tai muita “todella örtsyjä” tajusteita.

Pullo Resilaria eli 600mg DXM:ää saattaa vaikuttaa merkittävästi siihen missä lennellään. Todennäköisesti dexmin kanssa tulee läpikäytyä vähemmän hauskoja juttuja, joten täysipäinen sitteri lienee paikallaan.

Ketamiiniakin ja DMT:tä löytyy, mutta ajattelin ottaa hapon happona. DMT:tä on tullut poltettu noin 20x, breaktrough saavytettu lähes aina. Kävi kyllä mielessä että ottaisin 500ug happoa ja peakin kohdalla polttaisin DMT:n mutta luullakseni olen jo saavuttanut egokuoleman enkä enää käsitä miten DMT:tä poltetaan, joten se idea on haudattu. :mrgreen:

600mg deksmiä ei dissoihin tottuneelle aiheuta kyllä yksinään edes kunnon trippiä, saati jotain mullistavaa kokemusta.

^ Kylläpä aiheuttaa vaikka mitä, jos placebo toimii tarpeeksi hyvin :wink: .

Itse tullut otettua happoa about 30-40kertaa.
Alottelin pienilleä, 125ug-150ug annoksilla.
Pikku hiljaa sitä suurentelin.
Tätä tuumiessani luulen että meininki, hapon laatu vaikuttaa enemmän kun itse määrä.
Joskus hyvissä fiilingeissä ja puhtaalla hapolla 450ug tuntu samalle kun suurin ottamani määrä 925ug.
Itse nautin isot määrät happoa yksin, kotona tsillaillen, musiikkia kuunnellen.
Pienet määrät menee hyvin kavereitten kanssa esim. frisbiigolfia heittäessä ja ulkona tsillaillessa.

Mutta niinkun tossa aikasemmin mainittiin,
voi myös olla niin että yli 500ug annos ei enää muuta trippiä paremmaksi tai huonommaksi.
Itse myös voin yhtyä siihen, niinkun aikasemmin kirjoitin.
450ug siis tuntui aikalailla samalle kuin 925ug.

Hyvää matkaa ja juhannusta kaikille!

Suurien annoksien olleessa kyseessä trippi muuttuu intensiivimmäksi. Esimmerkkinä oma 4hapon kombo:
Vessaan mennessäni aloin kusemaan pönttöön… sekin osottautui vaikeaksi tehtäväksi pöntön ja kaiken liikkuessa…
No ekan pisaran kolahdettua veteen alkoi vesi roiskua kasvoilleni ja roiskeet osui kasvoihini lämpiminä ja alas valuessaan jäähtyivät kylmäksi vedeksi… Tälle episoodille ei voinut kuin nauraa. Palatessani vessasta kirja hylly oli muuttunut takaksi jossa paloi puunklapeja.(todellisuudessa takka oli telkkari) Ymmärsin,että näen omiani ja istuin alas sohvalle lämmittelemään TV:n ääreen. Tunsin lämmön joka tuli kirjahyllystä. Jossain vaiheessa jouduin tarkistamaan onko kirjahylly oikeasti tulessa. Tämäkin osottautui mahdottomaksi tehtäväksi, koska mitä lähemmäs tunkesin kädet tv:tä niin
Se jopa alkoi polttamaan. Oli vain pakko uskoa, että näen halluja ja kirjahylly ei ole tulessa. Joku olisi saattanut vastaavassa tilanteessa tehdä jotain todella typerää niin en voi suositella yksin vetämistä. Hommaa vaan sitteri paikalle jos vedät suuria annoksia.
Kaikkea muutakin tapahtui sinä iltana,mutta en nyt jaksa alkaa niistä sepittämään. Ja sen verran vielä,että 4happoa pärisee vielä aamulla herätessä ihan kiitettävästi.

Hieman epäselvä teksti tuli kun lusuissa kirjoitin… sorry siitä

Höpö höpö. Sillon siitä vasta alkaa tulla mielenkiintosta, tulee kunnon out of body -trippejä. Iso doussi happoo on vähän ku oisit DMT-universumissa 4-5 tuntia, ja sit havahdut alasti sohvaltas et “mitä vittuu, missä mä just olin?” Paitsi enempi sähkönen, vähempi alieni.

Teho kasvaa todellakin ainakin tonne milligrammaan asti merkittävästi. 700 on ihan eri ku 500, ja 1200 ihan eri ku 700.

En oo vieläkään kokeillu itse LSD:tä, pitkä lista muita deelejä kyl. Olen kestänyt suht kovia trippejä esim sienien kans, deelipää frendit sanovat, että sienet voivat olla jopa rankempia. Onko asia näin?

Eli ensikertaa kannattais ottaa sen 100-200ug? Vai jääkö vajaaks, koska jos kerran sienet ovat rankempia (kertokaa omat mielipiteenne kiitos), mutta olis varmaan järkevää aloittaa vaikka tuolla 175ug, kun sen vahvusia sais?
Kokeneet frendit testanneet ja ihan sitä itseään kuulemma on.

Aina voi ottaa toisen lapun jos eka jää vajaaksi. Jos olet jo kuosannut kovan tripin sienillä niin ei yksi lappu sano juuri mitään… Semmoista pinta värreilyä odotettavissa.

1200ug on just sopiva.