Aina välillä käyn täällä ärisemässä milloin mistäkin turhasta. Varmaan monille jäänyt meikäläisestä sen takia vähän paskanmaku suuhun, mutta en minä sitä oikeasti ole tarkoittanut. Minun elämäni on vaan tähän asti ollut yhtä helvettiä ja kun vanhemmat on juoppoja ollut niin pitkään kuin muistan, niin en varmasti ole oppinut sellaisia asioita kotona mitä jokaisen meistä pitäisi osata. Kaikki on ollut yhtä sekoilua ja synkkää paskaa.
Olen koittanut saada tolkkua siihen väkivaltaisessa alkoholistiperheessä asumiseen, jossa tottakai itse olin lapsi. Ei siinä vaan ole mitään tolkkua. En saa koskaan selville sellaisia vastauksia jotka haluaisin, koska niitä ei ole, tai jos on, niin vanhempani kieltävät ne itsekin.
Oma taistelu alkoholin kanssa alkoi jo 12 vuotiaana ja on jatkunut ihan viime päiviin asti. Nyt olen ollut ehkä viikon juomatta ja olo on jo parempi, mutta se mikä minut lopulta pysäytti miettimään, oli viime vuonna tapahtunut pahoinpitely, jossa itse olin asianomaisena. Eksyin vähän liian vaaralliseen porukkaan ja tottakai sain turpaani. Tietysti olin siinä vaiheessa ihme sekopää kännissä ja soitin poliisit näiden tyyppien perään ja niinpä koko vuoden olin ihan kusessa ja paskassa, kun pelkäsin kostoa. Pelkään sitä vieläkin, koska torstaina käräjöitiin asiasta ja vaikka sakkorangaistuksella selvittiin, niin se oli aika hemmetin iso.
Olen tehnyt hieman varotoimenpiteitä jotta kaveri ei saisi selville missä asun ja joutunut jopa miettimään nimen vaihtamista.
Tässä kohtaan uskallan rehellisesti itselleni myöntää, että elämässä on saavutettu lopullisesti pohja. Mitään tätäkään ei olisi koskaan tapahtunut ellen olisi sinä päivänä lainannut rahaa ryyppäämiseen ja mennyt baariin. Alkoholi on aiheuttanut ihan kaikki ongelmani, jopa ihan lapsuudenkodissani. Ilman viinaa siellä tuskin oltaisiin tapeltu nyrkein ja uskallan väittää että aika paljon onnellisemman lapsuuden olisin ilman sitä jatkuvaa viinanjuontia saanut.
Tässä kohtaa annan itseni masentua ja kieriskelen täällä paskassa niin kauan kun alkaa helpottamaan. Ajattelin että alan taas kirjoittamaan tänne ajatuksiani, koska olen erittäin yksinäinen ihminen ja ei minua kukaan ymmärrä paitsi toinen alkoholisti. Kirjoittelen lisää kun tuntuu siltä, ehkä tänään, ehkä huomenna, ehkä joskus.