Hei!
Eli täällä yksi joka lopetti pelaamisen tänään . Yli 150€ mennyt tällä viikolla pelikoneisiin, mikä on paljon koska olen työttömänä.
Raitistuin, eli lopetin juomisen, muutama kuukausi sitten. Olin päihdekuntoutuksessa ja ei ole tullut alkoholia otettua sittemmin. Kuitenkin viimeisen parin kuukauden ajan pelaaminen on alkanut muodostumaan ongelmaksi. Nyt pelottaa että yksi riippuvuus vaihtuu toiseen, eli juomisen tilalle tulee pelaaminen.
Käyn viikottain päihdetyöntekijän luona ja olen ottanut peliongelman puheeksi siellä mutta koska vastaa nyt viimeisen viikon aikan pelaaminen on karannut täysin lapasesta täytyy ongelmasta keskustella vakavasti seuraavan kerran kun on tuo tapaaminen. Tänään ajattelin käydä vertaistukiryhmässä jos sieltä saisi kannustusta. Vaikki minulla oli useita vuosia vakava alkoholiongelma tuntuu että juomisen lopettaminen oli todella helppoa verrattuna tähän peliongelmaan. Itse kun en löydä mitään järjellistä syytä miksi pelaan ylipäätään varsinkin kun tappiot ovat isoja.
Ajattelin kertoa tarinani ja pitää blogia/päiväkirjaa täällä koska uskon että se auttaisi minua olemaan pelaamatta. Täällä hetkellä pää on aivan tyhjä joten jatkan kirjoittamista myöhemmin. Tsemppiä muillekin riippuvaisille! Päivä kerralla mennään.