Heippa. Eka kerta kun tänne kirjoittelen, tämäkin vähän jännittää. Eilen tuli päätös että nyt loppuu pelaaminen, 20 vuotta hakannut rahoja ja velkaa 77.000€ ulosotossa ja muita sellainen 15.000€ mitä lyhennellyt.
Talo vielä pysynyt ja siitäkin velkaa mutta sitä olen lyhennellyt.
Kaikki nuo pelaamisen takia, mulla ollu tapana että jos olen hävinnyt kaikki rahat niin olen sen verran ostanut luotolle takas eli tupla häviö kun monesti tavaraa mitä ei edes tarvita
Mulla on todettu impulsiivinen häiriö ja persoonallisuus häiriö, mutta nyt en kertakaikkiaan jaksa olla enään lompakko tyhjä.
Olen siis 40v nainen ja mulla on 5 ihanaa lasta ja vanhin on 22v jolle eilen avauduin kun hävisin 2,500€ eli kaikki säästöt.
Laitettiin yhdessä gamban sovellus ja tää oli eka kerta kun sen nyt asensin joka paikkaan, aikaisemmin olen pohtinut mutta jättänyt laittamatta.
Nyt pitäis alkaa elämä uudella tavalla, en oo ikinä ollut vielä pelaamatta vaikka olen sitä vannonut ja vannonut loputtomiin että nyt oli viimeinen kerta.
Tää on ihan hirveä sairaus, oon ollu pelaamisen takia sairaslomallakin, masennuin niin pahasti mutta valehtelin että se olisi töistä johtuvaa.
Mulla on isä ollut ongelma pelaaja ja pienestä asti oppinut siltä kaikki.
Mulla on myös elämässä paljon tapahtunut traumaa ja huomasin peleistä kuinka pääsen pakoon sitä kaikkea, ja sit olinkin niin koukussa että vaikka kaikki onkin nyt hyvin niin olen sitä jatkanut.
En halua enään jahdata takaisin rahoja ja kuluttaa aikaa puhelimella niin että elämä menee ohi.
Mulla on ihana mies joka tietää veloista ja peliongelmasta. Mutta raukka luulee että olen jo aikaa sitten lopettanut😭
Nyt olen niin kypsä tähän tilanteeseen ja toivon että tuo sovellus auttaa, onko kokemuksia siitä? Toivon että se toimii koska en saa päästä mihinkään, jos pääsen niin aivan niinkuin minussa olisi toinen persoona joka ottaa vallan minusta😭
No, itku ei enään auta tässä vaan toivo että pääsen tästä helvetistä eroon.
Joka tapauksessa:
Mukavaa viikonloppua kaikille