Kaipaan pikaista apua ennen kuin tili on tyhjä. Chatti on suljettu, ryhmät on täynnä, mistä täällä apuja saa? Mitkä on ensi askeleet lopettamiselle, mitä teen? Tällä hetkellä olen ongelmani kanssa yksin, ei ole rohkeutta kertoa läheisille tai hakea apuja ammattilaisilta.
Moi Lullaby89,
ikävä kuulla tilanteestasi, mutta vaikuttaa siltä, että olet valmis lopettamaan ja se on se tärkein asia !
Asutko paikkakunnalla, jossa on GA-ryhmä (nimettömät pelurit) ? Ota selvää verkkosivulta nimettomatpelurit.fi.
Itsellä on n. 7 kk pelaamattomuutta takana ja se on yksin GA:n ansiota !
Ei elämä silti helppoa ole, mutta päivä päivältä tuntuu paremmalta…
Moi Lullaby89,
Halu lopettaa on ensimmäinen askel kohti pelaamattomuutta ja uskon että se on kaikilla mahdollista! Jos kyse on nettipeleistä niin suosittelen sulkemaan kaikki sivustot pysyvästi. Lähetin viestin sivustoiden asiakaspalveluun että “I want to close my account permanently, because I have bad gambling habits.” tai “Haluan sulkea pelitilini pysyvästi, koska minulla on peliriippuvuus”.
Sitten on olemassa mahdollista hommata erilaisia ohjelmia, joilla voit blokata kokonaan pääsyn pelisivuille.
Joka tapauksessa alussa pelaaminen kuriin keinolla millä hyvänsä ja sen jälkeen selvittää mahdollisia syitä, joita on pelaamisen taustalla.
Tänään on Peluurin chat auki 12-15 ja illalla pelirajaton chat 21-22, jossa minä olen tänään keskustelemassa.
Et ole yksin. Uskalla hakea apua!
Olen muutaman kerran pannut pelitilit kuukauden jäähylle mutta aina löytyy joku tili joka ei ollut muistissa ja olenkin päässyt pelaamaan. Olin jo eilen poistamassa pelitilejä mutta ajattelin että kun kohta on tilipäivä, on mulla varaa silloin vähän kokeilla… Tänään tuli 50e sähkölasku ja tajusin että pelasin eilen ainakin tuon laskun verran rahaa. Morkkis on hirveä.
Olen lukenut muiden tarinoita ja huomannut että mun tilanne ois vielä pelastettavissa. Luottotiedot on kunnossa, ja vain harvoin olen pelannut tilini täysin nollille, pidän aina huolen että rahaa on lähipäivinä tulossa. Nyt vain pitää tarttua johonkin oljenkorteen ennen kuin putoan.
Mihinkään naamatusten ryhmään en ole valmis. Minulla on paniikkihäiriö ja tuollaiset esiintymistilanteet ovat minulle pahimpia. Siksi toivonkin saavani täältä vertaistukea, nimettömänä ja kasvotta.