Kivasti auttaa vatsanalueen kipuihin kun saa sairaalassa I.V:sti kuitekaan kotona tabletit eivät tee samaa vaikka sisältävät aivan samanverran vaikuttava aineita kun suonensisäinen sairaalassa. Onko kukaan koskaan kokeillut rännätä litalgin tablettia ja jos on niin millä seurauksin?
En oo rännänny mutta tabletteina aikoinaan söin vuoden päivät. Ei auta tosiaan yhtähyvin ku sairaalassa. Hirveän huonon olon mulle vaan teki. Tosin kyllä se kivunpoisto sieltä aina tuli kun jakso odottaa sen tunnin tai kaksi…
Hei haloo!! Miksi ihmeessä haluat rännätä Litalginia? Eikö se tavallisesti syötynä auta mahakipuun vai? Ainoa mielihyvä joka voi tulla on se kun maha ei enää kouristele. En oikein käsitä selvennä hieman.
^ Mä ymmärsin tuon niin, että aloittaja haluaisi saada Litalginin toimimaan juuri siihen, mihin se on tarkoitettukin, paremmin, kun syötynä se ei auta kipuun, mutta joo, ei sitä silti kannata rännäillä. Sisältävät näemmä nuo tabletit kaikenlaista paskaa. Ota vaikka mieluummin useampi tabletti suun kautta, jos se sitten auttaisi enemmän, mutta en mä varsinaisesti suosittele tuota silläkään tavalla yliannostelemaan, etenkään kun en tiedä, kuinka vaarallista tuon yliannostus voi olla. Hanki mieluiten joku itsellesi parempi vatsalääke, jos tuo ei toimi. Ei turhia nappeja kannata käyttää.
Mä söin tosiaan litalginia pitkän aikaa. Jos oikein muista niin suositus oli 1-2 tablettia 3kertaa vuorokaudessa. Joskus otin enemmän kun oli yksinkertaisesti pakko. Aikaan sain aina kamalan olon ja oksentelua…