Felix, mielestäni on täysin OK olla alkoholin suhteen tiukkapipoinen. Muissa asioissa voit hyvinkin joustaa. Mutta miten voisit olla “hieman raittiina”? Hieman päissään kyllä voi olla! Mutta pystytkö pysymään rajoissa? Minä en.
Reilu pari viikkoa on nyt raittiutta takana ja ihan mukavasti menee. Ei ole ollut suuria mielihaluja juoda, vaimon ostamaa saunaolutta olen tosin joutunut silmäilemään aina jääkaappia avatessa. Eipä se sieltä taida itsestään lasiin kaatua.
Viime kesän raitistumisyritykseen tämä kerta on jotenkin erilainen. En ole juuri kelaillut ajatuksia malliin “voi kauheata jos mä retkahdan”, vaan olen saanut rennomman vaihteen päälle. Yritän touhuta kaikenlaista ja vältän ylimitoitettua itseni analysoimista. Jospa siitä viinasta vaikka pääsisi näin helposti eroon.
Kevättä kohti siis.
Hienoa Felix, tsemppiä vaan. Tein itselläni eilen ihmiskokeen jonka tarkoituksena oli selvittää josko saunaan voi sittenkin mennä ilman saunakaljaa. Oletuksena oli että suoritus vastaa Mt Everestille kiipeämistä ilman lisähappea, tai pipoa. Tiedemaailmaani järisyttävä uutinen on, että saunominen sujuu vähintään yhtä hienosti vissyä tölkistä lipittäen.
Tänään on kaksi viikkoa siitä kun join elämäni viimeisen oluen. Pysytellään pinnalla!
Näin teemme! Iloitsin tänään jopa lievästä ylipainostani.Olisihan se tylsää, jos ei voisi halutessaan laihduttaa Hyvissä fiilareissa se vesilasikin on puoliksi täynnä.