Tällästä mömmöä alkoi lääkäri minulle syöttämään ,eli onko jollakin kokemuksia? tuleeko tuosta merkittäviä sivuvaikutuksia kun olen syönnyt vasta muutaman päivän eikä annos ole kuin 20mg .jolla en huomaa kertakaikkiaan yhtikäs mitään.
Pitäisi auttaa kramppeihin mitä minulle tulee tuohon jalkaan jossa on hermovaurio.
Annosta pitäisi tässä muutaman viikon kokeilun jälkeen nostaa,en tosin tiedä kuinka korkealle kun lääkäri soittelee muutaman viikonpäästä ja tiedustelee oloa ja määrä sitten lisää jne…
Mulla kokeiltiin tätä 25mg versiona kun on aika paljon hermovaurioo ja kramppeja etc. Mulle ei ainakaan ollu mitään apua tästä lääkkeestä.
Sain noita kaverilta muutaman joskus, jo puolikkaasta tuli tosi tokkurainen olo, sellasella ei-hyvällä tavalla. Jeesas toki nukahtamiseen mutta seuraavana päivänä oli tosi pökkelö olo niinkuin kaikista noista relaksanteista tulee Sirdaludeja lukuunottamatta… Ulkomaisilta foorumeilta luin että vissiin Jenkeissä diggaavat ottaa noita isommilla annoksilla, tiedä sit miksi, ja sielläpäin ilmeisesti noita annetaan katkolla alkoholisteille, kaipa ne jotain kramppeja estää? Ei kyllä mulla relaksoineet lihaksia juuri yhtään, aika turha lääke imo.
Aika turhalta tropilta kyllä tosin lyhyen aikaa käytettynä,ainut minkä olen huomannut enkä tiedä johtuuko se edes tästä lioresalista niin suu kuivaa eikä ainakaan tällä 20mg auta yhtään mitää tuohon kramppaavaan jalkaan joka siis kramppaa kun sitä yritän treenata ei omineen.
Tietysti eihän se lekuri tuohon mitää kovin vahvaa troppia voi määrätä koska tota jalkaa pitäisi pystyä vahvistamaan joka on varmasti melko huvittavaa touhua jonkin vahvemman lihas relaksantin kanssa
Tää on erittäin hyvä unilääke, tosin tarvitsee 75-100mg annoksen.
Tämä ei ole relaksantti, vaan vastaa suoraan gaba-reseptoreihin.