Hei!
Päätin kirjoittaa tänne suuren pokeritappion jälkeen. Olen jo pitkään ollut peliriippuvainen ja välillä on jaksoja kun en pelaa ja sitten kun jatkan taas pelaamista, niin helvetti on irti. Pystyin nyt puolisen vuotta pitämään pelaamisen kohtuullisena, pelasin vain muutamia kymppejä, mutta nyt on muutamassa päivässä mennyt yli tuhat euroa eri pokerisaiteille. Tämä sama tunne on tullut aiemminkin ja tuntuu, että ymmärän tilanteeni vasta silloin kun tili on tyhjänä. Erikoista tässä on se, että osaan pelata voitollisesti tietyn aikaa, olen tehnyt isojakin summia pienessä ajassa. Mutta siitä se pelihimo sitten vaan nousee, mitä enemmän voittoja tulee, niin sitä enemmän myös pelaan. Ja jossain kohtaa aina tulee se, että alan hävitä, en vain pysty lopettamaan oikeaan aikaan, vaikka ajattelen että nyt olisi hyvä lopettaa. Olen tosi kusessa nyt, koska kohta kumppanikin alkaa varmasti huomaamaan, sillä olen joka kuukausi maksanut hänelle oman osuuden asumiskuluista, mutta tältä kuulta en ole vielä maksanut, eikä varaakaan ole maksaa. Taitaa mielessänikin olla jotain vikaa, kun ei oikein jaksa apuakaan hakea, mutta kaippa sitä pitäisi jotain hakea.