Liian voimakas dxm trippi mikä avuksi

Tuli otettua väärässä tilanteessa ystävän kanssa dxm tripit 2 resilar pulloa kumpikin. Nyt siitä jo 3 vrk ja olotila sekava ja ahdistunut, trippi kesti noin 3 h todella intensiivisenä, olimme vielä erit ripillä, itse olin keskiajalla ja hän lontoossa. Mikä antipsykootti tai mikä yleensä neuvoksi? oliko tuo määrä siis 750mg??? :astonished: 3mg /ml

no määrä on 1200mg ja se on aika iso dose monesti jos ei hirveenä dexmiä nauti…
toi 1200mg on itel sellanen annos et jos kerralla nappasee niin avaruus kyllä kutsuu todella nopeasti,
kerran kokeillu 1800mg, mut kahdessa erässä eka 900mg ja ehkä 2h päästä toiset 900mg.
käsittele se trippi hyvin päässä läpi ja mieti mitä se sulle anto ja mitä annoit sille. kun dexmit on nautittu ja ne alkaa pikkusen potkiin niin pitää mennä suihkuun sitten koviin löylyilihin oksentaa nausea pois ja matka alkaa mun resepti oli yleensä toi.
syö viikko kaks jotain levari tai ketipinoria isolla annoksella tai jotain bentsoo jonku aikaa niin kyllä se siitä olo alkaa helpottaa…
kandee aina muistaa set setting…

jos ette oo 100kiloisia niin toi on kyl heavy annos. 600mg on hyvä lähtee itekseen kaupungille hengaamaan oli kyllä aika eläimellistä menoa kaikki pamahti yht äkkiä musta valkoiseksi, 800mg on isoin ja se kyllä antoi kyydit 60kg miehelle

toi on aika jännä homma kun jotku saa jo 600mg ihan ok matkan aikaseksi.
mut ite jos haluu päästä 4 plateulle niin tarvii sen 1200mg. ja aina ei etes saavuta 4 plateuta 1200mg vaan jää sekoilee sinne välimaastoon. no se välimaasto on kyllä kaikkein rankin paikka m,itä dextroversossa tiedän.
ja itsekkään en paina kun sen 60kg. eli tulee se 20mg/kg ja monet varoittelee jo et sitä ei kannattaisi mennä ylittelemään. ja kombottelemalla pääse jo ihan uusin syövereihin… esim kukalla tai sit zolpidemillä saa aika mielen kiintoisia matkoja tehtyä, vaikka tykkäänkin dexmin dexminä… ja jos ottaa kahdessa erässä. esim 900mg +900mg niin se toinen satsi minkä kurkkuun heittää niin se muuttu jotenki ihan eri aineeksi.

Vai että oikeen eri tripillä :wink: Noh sit kaikki oikeestaan hyvin… jos olisitte olleet samalla tripillä niin suosittelisin laitoshoitoo suurannos lepteillä.