Liian huono sinulle

poistettu

Älähän nyt!

Kun maailman on hiukan potkinut, niin sitä ei tahdo enää siihen luottaa.

Meillähän on tässä maassa ollut hiukan “koulutuspohjainen” parisuhde valloillaan. Eli korkeakoulutetut yleensä löytää korkeastikoulutetun parin jne. En tiedä mistä johtuu, ovatko samoista piireistä vai mistä. Mutta kyllä sinuna tarttuisin syöttiin ja katsoisin mitä tuleman pitää. Ja kokemuksella voin sanoa, ettei kannata pimittää mahdottomasti menneisyyttään, koska yleensä se ajastaan selviää.

Tsemppiä!

Kiitos tsempeistä :slight_smile:

No onneksi tässä nyt ei ole kyse korkeakoulutetusta ihmisestä, vaan ihan duunarista :wink:

Olen miettinyt kysymystäsi…
voiko joku olla toiselle liian hyvä?
on niin valtavan suhteellista tämä hyvyys. Ei hyvyyttä ole pelkästään se, että joku on hyvännäköinen, hyvinkoulutettu tai hyvätuloinen.
Kysymys on sitä, mitä annettavaa ihmisillä on toisilleen ja onko se sellaista mitä tuo toinen tarvitsee.
Sinulla voi olla jotain, mikä on valtavan arvokasta toiselle.
Mä rakastin niin mun eksäni elämänkokemusta ja hänen kykyään olla ihmisten kanssa. Hänen seurassaan ei tarvinnut koskaan pelätä mitään, hän uhkui rauhallista itsevarmuutta. Ja oli valtavan hauska - olin tosi huvittunut ja iloinen hänen seurassaan.
Mutta hän joi ja käytti päihteitä koko ajan enemmän ja enemmän. Lopulta hän piti minua elämässään vain koska tarvitsi rahaa tai jääkaappiinsa jotain. Aloin olla surullinen.
Hänen -siis hänen!!- kaverinsa sanoivat minulle, että hän ei ole minun arvoiseni - olen liian hyvä siihen tilanteeseen että käyn ruokakaupassa ja annan rahaa – ja itken.
En tajunnut mitään, en mitenkään voi olla liian hyvä ihmiselle joka oli niin paljon varmempi ja sosiaalisempi ja iloisempi kuin minä. Joo-o, minulla on eksää paremmat taidot hoitaa raha-asioita , käyn töissä, en ole riippuvainen päihteistä, olen luotettava jne jne. En vaan itse nähnyt enää hyvää itsessäni.
Vastaus kysymykseen: sinulla voi olla juuri se pala joka toisen elämästä puuttuu. Raha tai koulutus ei tee kenestäkään hyvää tai huonoa toiselle!!!
Mutta on tärkeää tuntea oma itsensä, mitä toivoo ja mistä pitää. Ettei sokaistu asioille niin että antaa sokean rakkauden tuhota itsensä.

Tiedoksi vain, että alkuperäinen kirjoittaja Diina on edelleenkin naimisissa…nimittöin minun kanssani! Erohakemus ollut vireillä kuukauden, mutta ei se oikeuta tuollaiseen käytökseen. Siinä näkee, kuinka paljon arvostaa avioLIITTOA!

^ Ei pidä paikkaansa.

poistettu