Levozin kokemuksia?

Heippa, elikkä ajattelin kysäistä Levozinin käyttäjien kokemuksia. Itse syönyt kyseistä lääkettä varmaan yli kuukauden annoksella 100mg. Tarkoituksena kokeilla vähentää puoleen ja katsoa saanko nukuttua. Ei ole minulle aiheuttanut pöhnäistä oloa tms, paitsi yöllä jos herää vaikka vessaan, niin vetää paineet niin alas että olen pariin otteeseen pyörtynytkin.

Mutta, millaisia kokemuksia teillä on?

S

Mielenkiintoista… eli levozin voi olla syypää painon nousuun? Vaikka itse en mikään kauhea järkäle ole (55kiloinen), levoizin ei minulle aiheuta edes 100mg annoksella tokkuraisuutta. En nuku edes koko yötä putkeen, vaan heräilen vähän väliä…

Mutta kiitos kun jaoit kokemuksesi!

Huonoja! Lähinnä nukkumiseen sain, mutta ei jostain syystä auttanut ja kun annostusta nostettiin tuli aivan hirveitä oloja. Torkuin puolenpäivää ja kärvistelin looppuajan. Lieveni kyllä ajan myötä. Miksei heti vaihdettu toiseen lääkkeeseensitä en muista. Mutta en ota enää ikinä!!!

Lamautti minut todella ja olen kuullut samaa muiltakin. On paljon kovempi lääke kuin nämä uudet neuroleptit.

Mul oli joskus hyvin kauan aikaa sitten lääkityksis Levozin. En muista, että silloin olisi ollut lääkkeen aiheuttamia verenpaineongelmia, mutta enpä mä tuosta ajasta jaksa paljon muutenkaan muistaa… Paitsi ett levottomat jalat oli hyvin ikävä sivuvaikutus. Inhosin k.o.lääkettä tuosta syystä, enkä varmasti ottanut säännöllisesti.

Vinkki niil, joil lääkkeet laskee verenpainet (yöl veskis käydes se laskee vielä lisää…) : on hyvä laittaa pää alaspäin, nousta hyvin varovaisesti ylös, eka kandee varmaan töpötellä jalkoja paikoillaan(?). Jos tuntuu, että tajunnan menetys on lähellä ja jos ehtii, äkkiä kyykkyyn, selälleen lattialle jalat suorina ylös vasten seinää tai mitä vaan…

Parempi pitää puhelin mukana yöl veskis käydes… :confused: . Ainakin jos asuu yksin…

Huh, huh… :frowning: .