Levozin kokemuksia?

Heippa, elikkä ajattelin kysäistä Levozinin käyttäjien kokemuksia. Itse syönyt kyseistä lääkettä varmaan yli kuukauden annoksella 100mg. Tarkoituksena kokeilla vähentää puoleen ja katsoa saanko nukuttua. Ei ole minulle aiheuttanut pöhnäistä oloa tms, paitsi yöllä jos herää vaikka vessaan, niin vetää paineet niin alas että olen pariin otteeseen pyörtynytkin.

Mutta, millaisia kokemuksia teillä on? :slight_smile:

Levozin oli kamala kokemus. En muista tarkkaa annosmäärää mutta otin vissiin kaksi 50 milligramman tablettia. En edes saanut nukuttua. Hirveä Akatisia eli levottomat jalat iski päälle enkä pystynyt olemaan paikalla hetkeäkään. Se oli kemiallista kidutusta, ajattelin siinä vaiheessa että jos tämä tunne tai sivuoire jää lopullisesti päälle teen heti itsemurhan. Onneksi tilanne raukesi kun lääke alkoi poistua elimistöstä.

Levozin ja larkku ovat pala vanhaa mielenterveyshoitoa, kuten lobotomia ja insuliini shokki hoito. Ei nämä nykyajan neuroleptit kuten Ketipinor ja etenkin Zyprexa ole mitenkään parempia mutta harvoin aiheuttaa yllämainittua kidutus sivuvaikutusta kuten Levozin, siksi näitä suositaan nykyään.