lennä NYKÄSEN MATTI! Lennä!

Matti Nykänen, kansakuntamme lemppari-ryyppymies ja Seiskan vakiojulkkis… :smiley: :smiley: mediakohu Matti Nykäsestä sai aikaan Tavisten herjaustulvan! nämä itseään täynnä olevat “mulla ei ole ongelmaa” -ihmiset manasivat helvetin tulista lähtien kaikkea… “Juoppojen kuolema on läheisten helpotus” sun muuta tällaista PASKAA!! Ihmisen LOPUTON USKO - OMAN ITSENSÄ HYVYYTEEN ja erinomaisuuteen on LOPUTON!!! ihmisen sokeus omalle itselleen on loputon kunnes JUMALAN LAKI ottaa LUULOT POIS!! Nämä samat henkilöt jotka nyt manaavat helvettiä Matille, olivat itse hänen keikoillaan juomassa sitä samaa viinaa itsekin mitä Mattikin… ja maksoivat keikkaliput mukisematta… Kohta (lyön vaikka vetoa) on markkinoilla joku “Mäkikotkan Viina” tai “Matin Ryyppy” ja nämä samat henkilöt ovat kuola suusta valuen ostamassa sitä jonossa alkosta!!! esimerkiksi Adolf Hitler uskoi LOPPUUN SAAKKA olevansa “HYVÄ IHMINEN” vaikka kaikki suorastaan HUUSI MUUTA!! ihmisen sokeus on loputon kunnes tulee VALKEUS - mutta onnettouudekseen ihminen rakastaa pimeyttä enemmän kuin Valkeutta koska hänen tekonsa ovat PAHAT!

Nykäsestäen niin osaa oikein sanoa,turha julkkis ja upposi omaan nppäryytensä.
A.Hitler sen sijaan onkin toista maata. Oliko hyvä vai paha,vaikea sanoa.
Kuka tuonkin muka voi lopulta sanoa? Sairas kai enemmän. Maailma haluaa,
tai sen ihmiset taivastella kaikkea ja etsiäitseään kehnompia.On kiva sitte butt,jonkin sitten
päteä kun on joku vielä hullumpi johon verrata.
Tiedä vaikka Aatu olikin jollain tasolla ihan tavis…ja se sitten vetosikin massoihin,heidän
haluunsa olla jotain joidenkin toisten rinnalla. Onhan silloin jotain kun on parempi kuin
vaikkapa likainen jutku…tai maahantunkeutuja raiskaaja, tai jokin mikävan vääränlainen.
Ihmiset ovat vaan lopulta ihan vitun tyhmiä, siinäkaikki.
Siihen ei tarvita sinun tai minun tai kenenkään todisteluja ollenkaan.
Sitten asiaa raittiudesta palstan hengen mukaan…ihan ok jos sillen funtsii,joo