***Lempimainoksesi***

Mikä tv-mainos on jäänyt mieleen vuosien varrelta? Mä oon Tuplafriikki. Suosikkini on länkkäriteema kun sheriffi ryntää suklaarosvojen perään upeasti karauttaen hummallaan. Hyvis palaa nahkalaukkujen kanssa, joissa komeilee Tupla-logo. Lauloin usein mainoksen loppua jopa siihen saakka että sain häädön Tammisaaren leirintäalueelta. :laughing:

On kaupunki turvassa taas, kiitos sheriffin! Saa kaikki taas nauttia suklaasta; Maxi-Tuplasta sekä Tuplasta! :sunglasses:

Sukkelipatukka Tuplalta tuli myös monet lumonnut Indiana Jones -teema, jossa sankari roikkuu junavaunun kyljessä. Taitaa tyttö tietää että seinän takana olis patukkaa tarjolla. :mrgreen:

Heh heh. On siel yks hyvä nykysin. Kuvaa hyvin suomalaista vähättelyä. Joku puhelinoperaattorin mainos. Siin ollaan maalla, ja kaks tyyppiä. Toinen ihastelee millon mitäki, sonnia, traktoria, ja muuta, mitä en ny muista. Toinen on koko ajan, et emmä ny tiijä, tää ny on tämmöne ja sit joku vähättelevä sana. Naurattaa kyl.

joo must on kans nykyään paras toi “emmä tiiä” vaik kaverilla on pelt ja vehkeet vimpan päälle.

Hauskimpia minusta on seiskyt- ja kahehdeksankyt luvun mainokset. Muistan sellasen mitä oli logona pitkin kaupunkia “munalla menet etkä meinaa” ja siinä oli kananmunan kuva jotenki tyyliteltynä.

Youtoubista löytyy kivoja vanhoja mainoksia esim. Irvin Goodman istuu jakkaralla ihan kypsän näkösenä ja laulaa jenkki-purkasta.

Hauskin mainos mitä olen eläessäni nähny löytyi jostain 70-luvun Apu-lehdestä. Siinä on kuva tyypistä kesällä sellasessa “avopallo-puhelin-kopissa”, luuri toisessa kädessä ja toinen käsi peffassa. Sit siinä on pitkä texti mm: Kärsitkö peräaukon kutinasta ja mistä se voi johtua ja blaablaa ja isolla mainos osta Savett peräpyyhe! Hitto mä nauroin se oli kun jostain Pahkasiasta koko homma! Sääli et se jäi sinne landelle se lehti.
Ei ku kaikki Savett PERÄPYYHETTÄ OSTAAN, ETTEI IHAN KADULLA TARTTE RAPSUTELLA!

Nainen kysyy mieheltään sängyssä ilmeisesti seksin jälkeen:

N: Kulta, mitä sä ajattelet?
M: Naapurin tiinaa…
N: :open_mouth: :confused:

Tais olla otto-lonkeron mainos, melko tarkkaan meni noin.

jokin lääke mainos missä jokin sekavan näköinen mies pyörittää sellast lotto konetta
mikä on täynnä erillaisia pillereitä…
ja sit siin sanotaan et katso mitä suuhusi panet…
en muista mitä lääket mainostaa mut repeän aina tuolle mainokselle… :laughing:

qmies aina varoittelee kahvin vaaroista, niin laitetaan sitten kahvimainos—> KLIKS.:unamused:

Juu se on otto - suora lonkero mainos, sano mitä ajattelet :smiley: Ja oliskos se “en mä nyt tiedä” mainos ollut jokin saunalahden edukas mainos… Mieleen tulee vieläkin ne karkkirasiat missä on se leijona ja puhe kuplana tulen sinun suuhusi tjsp :smiley:

[/quote]
Juu se on otto - suora lonkero mainos, sano mitä ajattelet :smiley:
[/quote]
Uujee, mun yleensä vain vääris asioissa toimiva muisti pelaa sittenki :stuck_out_tongue:

Sääli et kuulin ton, en tiiä itkeekö vai nauraa :confused:

Mua alko hävettää noitten puolesta… “seksi on hauskaa selvinpäin” :laughing: :laughing:

Yöh voi helveto katsokaa mieluummin joku lakupätkä tai Lada mainos

No emmää ny tiiä - mainos on jotenkin mun päähän iskustunut.

ei tule muita tällee nopeesti mietittynä mieleen, niitä varmasti on moniakin huvittavia.
ehkä päivitän jos tulee mieleen lissää.

Paras puoli siinä et en omista telkkaria nykyään on se et jää mainokset näkemäti :smiley: