Lemmikit ja dokaus

:bulb:

No ni! Siitäs saitte te kaikki … kaikki… :angry:

youtube.com/watch?v=OYBKdugwBSM

Et… et… [size=50](ja hymiö joka sopis tähän kohtaan jota en jaksa ettiä!!!)[/size]

Ocei mennäänks me ny naimisiin himis? :slight_smile:

Entäs jos se haisis leijonal? :unamused:

no oikeel leijonal tietty! hölmöö[size=150]ööö[/size]! :angry:

youtube.com/watch?v=0dzsWB6T … L&index=34

Leijonat on aika hyviä ihmisiä… :unamused:

^

No ni arvasin et se meni liian tunteelliseks… ni miehet… ne ei tykkää tunteellisuudest. :unamused:

Ja ihan niinku tääki kuuluis tähän ketjuun muka!

Ei se että juo tee automaattisesti huonoa eläimen omistajaa, se mitä sulla on korvien välissä merkitsee eniten. Olen törmännyt jos johonkin tapaukseen elämäni aikana, eikä alkoholilla ollut asiaan mitään tekemistä. Itsekin nautin alkoholia useasti edellisten kissojeni eläessä yli 17 ja yli 15 vuotiaaksi, ja voin sanoa että elivät onnellisen ja hyvän elämän kanssani. Nykyisetkin ovat joutuneet näkemään minut humalassa, ja voi raukka parkoja, ne on nyt luultavasti rääkättyjä ja huonosti kohdeltuja kissoja :blush: … Kyllähän ne vaistoaa että omistajassa on jotain muuttunut eikä alkoholi tuoksu todellakaan hyvälle, mutta ne osaavat varoa itseään hyvin eikä ne kaihda omistajaansa muuten kuin se mikä on tarpeellista. Omat kisuni tuli kyllä syliin ja hakivat sitä huomiota samalla tavalla kuin ollessani selvinpäin, itsellänihän meni loppu aikoina hyvin muisti etten tiedä miten paljon koikkaroin humalassa. Mutta heräämis paikka on ollut lähellä tietokonetta eli tuskin olen “matkustellut” pitkän matkaa :laughing: . Eli ihmettelen tätä haloota joka nousi pikkusuden tekstistä, joka oli hyvin asiallinen ja vertaistukea hakeva, ja täällä on mestaus vertaistukea??? Onneksi mut ei mestattu silloin kun tänne aloin kirjoittelemaan, nimittäin olin todella huonossa kunnossa ja sain hyvän vastaanoton, ja matkan varrella paljon sitä vertaistukea. Olisin toivonut että pikkususikin olisi sen saanut…

Koita nyt lopettaa jo.

Kaffeemuki, olen kuitenkin sitä mieltä että voisi olla noteeraamatta lainkaan jos ei osata antaa vertaistukea :confused: ??? Turha mennä pahoittamaan muiden mieltä ihan sen takia että haluaa vain näpäyttää, ja todella ilkeästi.

Täysin samaa mieltä.

.

Tuossa uutisessa ei mainita sanallakaan mitään alkoholista tai muista päihteistä.

Minun isäni tappoi ainakin yhden koiran äärimmäisen väkivaltaisella tavalla. Hän on täysin raitis. Tämä tapahtui ennen minun syntymääni. Eläinten huono kohtelu ei ole yhtään niin suoraan verrannollinen päihdeongelmiin kuin tässä nyt halutaan kovasti antaa ymmärtää. Vähän aikaa sitten tehtiin tutkimus (muistaakseni tanskalainen) että kodittomien (jotka ovat usein päihdeongelmaisia) koirat elävät yleensä parempaa koiranelämää kuin jokun tavisperheen koirat. Kodittomien koirat voivat toteuttaa tarpeitaan ulkosalla paljon luonnollisemmin kuin vaikkapa jonkun uraperheen lemmikki, joka joutuu olemaan pitkiä aikoja yksin, ja pääsee vain tiettyinä aikoina ulos. Lisäksi kodittomille heidän lemmikkinsä on usein hyvin tärkeä, usein jopa ainoa perheenjäsen joka heillä on. Siksi nämä kaduilla elävät ihmiset laittavat lemmikkiensä tarpeet aina etusijalle, ja pitävät huolen siitä että niillä riittää ruokaa ja muutkin tarpeet täytetään. Kodittomien lemmikit eivät myöskään joudu olemaan koskaan yksin, vaan ne saavat olla koko ajan rakkaan omistajansa seurassa ja savat paljon huomiota.

.

^
Eli mitä sinä yrität tuolla kertoa? Että aloittaja on potentiaalinen kissansa ampuja, koska hän tuntee omantunnon pistoksia kissansa katseen vuoksi, kun hän korkkaa alkoholipitoisen juoman, vaiko mitäkö?` :unamused:

En enää mitään…joten poistin ne, ne ei liitynyt aloittajaan mitenkään vaan tämän topikin otsikkoon… parempi ettei kirjoita mihinkään topikkiin missä sinä olet sheriffin ominaisuudessa…tu muuta kun sanomista.

Jaha, ja marttyyrikortti kehiin. :slight_smile: No voihan sen asian noinkin nähdä tietysti… jos haluaa. :unamused: