kiitos vain ALKOOLI ja cricket, olen tässä voinut niin ja näin. Kaveri sitten tuli ja kännäs ja lopulta nosti riitaa mulle mustiksena, (kun mulla on sitä omaa elämääkin), mutta eipä tarvitse vähään aikaan tulla tänne… Eihän sekään nostanut mielialaa, nukuin koko eilisen päivän, kaveri onneksi ymmärsi lähteä aikaisin. Tänään kävin kaupassa, oli pakko mennä kun kissoille pitää saada ruokaa, muuten en olisi lähtenyt mihinkään. Olisin vain maannut sängyssä ja unohtanut itseni sinne pariksi päivää. Lääkitys itselleni on tarpeen, minulla kun todettiin tuo kaksisuuntainen niin olisi riskiä lopettaa kaikki. Ja olen kerran kysellyt mitä sitten jos lopettaisin lääkitykseni niin minulle kerrottiin etten silloin saisi väliaikaista sairaseläkettä, nykyisellä nimellään kuntoutustukea. Kela katsoo hoitoon kuuluvaksi nuo lääkkeet, eli on vähän niin kuin pakko syöttöä… Ja lääkäri kuin myös terapeutti näkisivät minusta lääkkeiden lopettamisen nopeasti, ehkä menisi liian hyvin . Nyt sitä vaaraa ei ole…
Kyllä kaveri on taas tehnyt töitä mun tietokoneella, todella hyvän kaverin käytös onkin käydä skypet ja kaikki läpi, ja se vielä jää kiinni niistä eli on saatanan tyhmäkin vielä…
Nyt on ahitus alkanut ihan kunnolla, huomaa lääkkeen vähentymisen, on hirmu paha olla… Mulla on huomenna se psykologi ja puhun sille ensiksi olostani ja katsoo jos saisin vielä lääkäriin yhteyden ennen kuin se aloittaa vklopun vieton, hän ei tee kun kolme päiväsiä viikkoja… Jos en kerkii saamaan kiinni niin mun on pakko nostaa lääkitys entiselleen ennen kuin teen jotain typerää kuten alkaisin ottamaan, sellainen olo on että lähellä taas mennään… Pitää yrittää vaan antaa luvan olla ahistunut ja yrittää relata vaikka vaikeaa se on.
Koita sinnitellä, olet jo saavuttanut niin paljon!
Itse olen miltei “häipynyt” täältä plinkistä, elämä jatkaa kulkuaan eri asioiden parissa ja niihin asioihin ei toivoakseni enää tarvitse alkoholia ottaa mukaan.
Vähentelin minäkin tuota lääkitystä viikon, tänään ensimmäinen päivä ilman, ennakkoon jo pelottaa miten tulee mieleen vaikuttamaan mutta yritän pysyä positiivisena, yritä sinäkin, eikös
Jos tuntuu todella ahdistavalta, nosta ihmeessä lääkitys takaisin, kaikki keinot on sallittuja sitä etanolin pirua vastaan…
Voimia sinulle Leija
Tää on ihan hirveetä, todella tuskanen olo ja yritän vain koko ajan nukkua niin ei tarvitsisi kärsiä… Just ja just jaksan kirjoittaa pari lausetta.
Olisin ostanut tänään viiniä (tai ainakin fiilis oli sellainen) mutta en tahallanikaan kävellyt keskustaan asti, vaan tein lyhyemmän lenkin, mitään kajaa tai siideriä ei tee mieli niin uskalsin käydä kaupassa ostamassa ruokaa. Nyt takas makuuasentoon…
Vitsi kun menin rakastumaankin ihmiseen joka ajaa ulos, ihan kun en olis eksältä oppinut mitään ettei sellainen kannattaisi… Voi kun löytäisin miehen joka tekisi huoltohommia naapurissa, niin ei tarvitsisi olla huolissaan… Olo on sanoinkuvaamaton, haluan vain tämä tuskan loppuvan, otan huomenna kokonaisen cipralexin, tuskin lääkärikään pystyi aavistamaan kuin pahasti tämä iski mulle… enkä pysty odottamaan tiistaihin asti enää, tämä on kauheeta…
miten hitossa yksi nainen voi mennä niin sekaisin tuon lääkkeen vähentämisellä, huomenna pitäisi soittaa ttädille ja kysella mikä mättää! Ja siihen haluan saada suuren syyn, miksi hän halusi ottavan tasoittavan pois??? Viinaa tekee niin pirusti mieli, mutta kävelin alkon ohi ja tein tosi pitkän lenkin. Loppumetrit taisin raahautua kun sattus niin pahasti jalkapohjiin.
Mutta kevättä päin mennään, aurinko lämmittää ja lumet sulaa, siitä minäkin osaan nauttia edes vähäsen…
nyt sitten on vielä lisää iloisia uutisia… Pörrön emäntä on mennyt lupaamaan pörrön muualle, ja aiheuttanut niin suuren mielipahan ettei sanat riitä sitä kuvailemaan, itkenyt ihan possuna. Ja eksä taas leikkii isoa herraa, kelpasin hänelle niin kauan kunnes sai työpaikan eikä “rakkaastani” ole kuulunut mitään…
siistii…
no vittu !siinähän se oikein MIES on ? enpä ole minäkään mikään unelmasiippa mutta jossain menee rajat(vai meneekö) enhän toisaalta ole mikään toisia tuomitsemaan varsinkin kun juomisellani aiheutan toiselle mielipahaa. argh… mutta en kyllä toisaalta ole myöskään kömpinyt muiden pehkuihin, tai ollut kadoksissa . elikkä minussakin on kenties jotain hyvää ? mut mun mielipide älä anna sen pompottaa sua sinäkin olet ansainnut parempaa(niinkuin vaimonikin) ps… toivottavasti tiimalasissa riittää hiekkaa
niinpä, täällä päässä on kyllä tiimalasin hiekka loppunut, kun ajattelen eksääni ja “rakastani”. Se on kun kusi nousee päähän silloin kun mennään ulkomaille töihin …
Oloni on nyt taas tosi karmea, se terapia ja a-klinikan tätsy on klo 09 ja sit pitäis tappaa aikaa klo 13 asti, että saisin allekirjoitettua paprut. Ja siihen sanon kyllä pisteen, poskiontelotulehdus ja vähän nukkuneen niin en varmasti roiku tuntikausia mutamien minuuttien takia. Ja pitäisi se lääkärin planttukin saada kiinni tämän oloni takia, mä en enää jaksa…
Minä sitten tein melkein täyspäivän psykkan puolella… kaikki asiat on hoidettu, eli lääkärinkin sain kiinni. nyt sitten nostettiin takas tuo cipralex, ja voi olla että sitä nostetaan vielä. terapia meni mukavasti ja sain paprut psykologian testeistä, ja ihan sellasta luettavaa mitä osasin odottaakin.
nyt olen niiiiiiiiiiiin väsynyt että tekis mieli jo mennä nukkumaan mutta sehän nyt ei kannata, siispä istun koneella… Ainakin alkoholin himo lähti pois, ihan hyvä se, tuntuu että olen taas saanut itseäni niskasta kiinni. miehet saa mennä mun mielestä mennä piiiiiiiiiiiiiiiiip…
jep tässä vaiheessa miehet saa mennä vih…, tai jonnekki :mrgreen: ja kyllä’hän me mennään
Ei tietenkään kaikki miehet , osa on ihan mielenkiintoista porukkaa… Tänäänkin treffit.
niin se vain käy, minä vahvana luonteena… kävelin alkoon ja ostin (huom) 2 litraa viiniä!!! mitä ajattelin en mitään… viinistä mennyt kaksi lasillista, koko ajan ajatus en menen perkele soittamaan naapurille että haluatteko viiniä, minä tarjoon…
mua ahisti ja vielä kerran ahisti, ja ahistaa… mä en jaksa.
sori piti mennä omaan ketjuun ja kopsaan tämän sinne…(meni pienen lapsen äitiin)
treffit taas perseestä, kuuntelen kolme tuntia et onhan nyt keli…
Noin se minullakin luiskahtaa: en ajattele mitään, en ehdi ajatella, kun olen jo iloisesti kävelemässä kotiin reppu täynnä brenkkua.
Nyt hei, Minä oikeasti, vilpittömästi lähetän täältä jostain tietokoneen takaa sinulle halauksen. Niin hienosti olet pärjännyt tähänkin saakka, vaikka on ollut vaikeaa. Jos uskoisin rukouksen voimaan, niin rukoilisin sinulle energiaa ja voimia. Tai voinpa rukoillakin: eipä tuota tiedä, jos sillä olisikin vaikutusta.
foggy leidi, en tiiä mikä autto mut jätin itselleni pienen jeegerin, ilman napsuahan ei voi hyvää juomattomuutta polttaa, mutta tein sen et vein tönkän naapurille… ja tulihan meistä hyviä naapureita…
en tiiä toinen kaveri oli munuaissiirros turus , ja mun kakkosmamma joutunu halikkoon… se vaan repes…
Jos teet virheen, ole tarpeeksi suuri myöntääksesi sen, tarpeeksi viisas oppiaksesi siitä, ja tarpeeksi vahva korjataksesi sen.
Ja nyt valvon tuiteris ja krapulassa…
sain kakkoamamman kii, ja hän nyt vaan joutu sisälle…
sit ajatukset turun äijäs, joka oli mun kanssa viime vapun yhdessä selvinpäin, ja tunteet on tiukassa.
äidille pitäisi mennä ens viikolla, ja mä en haluais.
isä tais taas käydä oven takana tänäään kun olin naapurissa… jne.
Selityksiä on paljonkin
ja nyt tarviin apua
moipelo Leijaseni täällä mennään aikalailla samalla tyylillä, ei ole löytynyt selkärankaa vaikka olen sitä etsinyt sukista asti (ajattelin sen luiskahtaneen sinne)
(huom) heikko luonteiset eivät ole vuotta juomatta,niin että ole sinä vaan ylpeä vahvasta luonteestasi ! eikä se maailma tuohon pariin litraan kaadu, tai jos kaatuu on se todennäköisesti lähtenyt muualta itse en ole saanut mitään mainitsemisen arvoista aikaan, joten punnerran edelleen paikalla .mutta kuitenkin joka päivä kaipaan sitä raittiutta ja vielä minä joku päivä…
Onko kukaan nähnyt mun leijaa?
Piipahdin tänne kurkkaamaan, että millaiset puhurit Leijan tuulenpesässä puhaltelee vai joko jo tyyntyi… ?
T: F.L.