Laukaisen KYLMÄN FAKTAN!!

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori] YKSIKÄÄN kunnon juoppo ei asu omakotitalossa eikä ajele varmari VEESEITENKYNPPISELLÄ!!

Tullu kyllä toisenlaisiakin naisia vastaan ja pysyneetki toiset pitempään, toiset lyhyemmän aikaa…kyl ne on ollu iha jotai muuta vailla ku rahaa :smiley:

nyt se kirjoitus tuli, jota olen odottanut jo pidempää…totuuksien_laukojalta…
anteeksi sinulle, mutta kylläpä tuli hymy herkäksi…

alkoholistilla raha on tehty kierrätettäväksi, ja hyvin nopeasti…joten se siitä perheen elättäjästä…

varmasti aivan totta…sillä nykyisellä juopolla on ollut joskus perhe, omakotitalo ja kenties ex-vaimolla tällä hetkellä V70 country…
hän on vain juonnut itseltään perheen ja samalla itsensä ulos talosta ja ex-vaimo ajelee nykyään sillä V70:llä, johon juopolla ei ole osaa eikä arpaa vaan juoppo elää haave maailmassaan jossa hänellä on edelleen kaikki…velat lähtivät häneltä samana pvänä…ne siirtyivät sille v:mäiselle akalle tosta noin vain, hups!!..

juoppo ei ymmärrä, että hänet on ULKOISTETTU, eikä hän kuulu enään perheeseen…hän on yksin kertaisesti juonnut itsensä PIHALLE! siinä se juoppo sitten yrittää rämpiä ja räpiköidä viimeisessä oljenkorressa kiinni, vaatien saada nähdä lapsiaan, jotta hän jotenkin voi edelleen pitää yhteyttä ex-vaimoon…

yleensä alkoholistin lasten tapaaminen ja raha liittyvät hyvin tiukasti toisiinsa…kun alkoholistin rahat ovat loppu, hänelle tulee mieleen lapset ja heidän tapaaminen…mielellään lasten ja ex-vaimon kodissa koska hän ei yksinkertaisesti voi tai saa viedä lapsiaan omaan kotiin jossa ei ole mitään muuta kuin kasaan painettuja kaljatölkkejä ja saakelisiti tupakan savua…hyvä ettei viekkään…

mutta kun alkoholistin rahapvä lähenee…siinä samalla tulee määrätynlainen sivu oire…unohtuu lapset ja kaikki heille tekemänsä lupaukset…tulee uho (kuten totuuksien laukojalla selvästikkin oli), millään ei sitten ole enään mitään väliä niin kauaa aikaan kun vain rahat alkoholistilla riittävät…kun ne sitten loppuvat…hmm…olihan mulla lapset :bulb: ja siinä hän sitten ihmetellen seisoo lasten oven takana ja miettii, miksi kaikki ovat niin “kylmiä” hänelle :open_mouth:

kyllähän suomalaiset laulutkin tämän totuuden jo ovat tienneet kauan aikaa…
…miksi alkoholisti miehet laulavat karaokessa “elämän valttikortteja…”, “viikonloppu isä minä vain…”
…sovitaan, että niissä on vain niin helppo sävel…

itse asiassa…mikä on tenukepin ja alkoholistin ero…
tenukeppi on kenties unohdettu, asunnoton puliukko, jolle kelpaa vaikka lasol, kenties joku sattumalta huomaa tenukepin kuolleen n. 3kk jälkeen, koska kukaan ei edes muista tenukeppiä, kukaan ei reagoi häneen hänen eläessään, siksi hänen kuolemaansakkaan kukaan ei huomaa…hän on se, joka löydetään sattumalta jostain…hän on elänyt yhteiskunnan ulkopuolella osaamatta edes hakea toimeentulotukea…vaan hän on tottunut varastamaan kaiken ja kaikilta, siksi kukaan ei haikaile hänen peräänsä…
alkoholisti on se, jolla on ollut kaikki elämisessä pärjäävän mahdollisuudet, mutta hän on vain juomalla valuttanut kaiken sormien välistä, menettäessään perheen, kodin, työn ja kaikki läheisensä…hän huutaa kuinka hän on hankkinut kaiken ja kaikki ovat hänen aikaan saannostaa…
kuinka se hänen rakastamansa vaimo, lastensa äiti on yht´äkkiä muuttunutkin niin vittumaiseksi ämmäksi ja vain häntä kohtaa. eikä hänellä ole ajatustakaan, mistä se voisi johtua…koska hän ei ymmärrä ongelmaansa…
kun alkoholisti joutuu katsomaan itseään peiliin, hän lopulta tajuaa, ettei hän olekkaan koskaan ollut se rikas ja komea, joksi hän on itsensä luullut, eikä hän olekkaan yksin ylläpitänyt perheensä toimeen tuloa, kuten hän on vuosia jo kaikille kertoillut…mikään ei loppujen lopuksi menekkään sinne päinkään miten hän on asian nähnyt…vai mitä “totuuksien_laukoja”… :unamused:

epäilen tämän kirjoituksen olevan aivan turha, mutta tässä yksi näkökanta ja toinen oli “totuuksien_laukojan”
jos ja kun hän tämän lukee, epäilen hänen huutavan pimeyteen “mitä väliiiiii”, sekin kuuluu alkoholismiin…

ja jos se V70:nen on niin hikinen, niin minkäslainen on vm 82 toyota corolla… :open_mouth:

Varmasti raha voi olla yksi syy että katselee, rahaa tarvitaan että voi lähteä ja muuttaa hotelliin ettei tarvitse katsoa juopottelua. Asuu juoppo mies varmasti myös omakotitalossa, ennen taudin etenemistähän se on hankittu. Kun juopottelu etenee, vaimo pitää talosta huolta niin kukaan ei huomaa mikä tenukeppi siellä asustaa.
jos ottaa kuvan tavallisesta puistokemististä, ja viereen kuva omakotitalossa asuvasta juoposta, niin ainoa ero kuvien välillä on se talo. Mahdollisesti sillä talossa asuvalla on myös puhtaammat vaatteet, mutta sitä ei voi mennä vannomaan että onko itse pukenut ne päällensä vai vaimo, ennen kuvan ottohetkeä.

Luulen et Totuuksien_Laukoja_1 heitti pienet “provot” ilmaan, tuleepahan keskustelua :slight_smile:

Olen joskus aikoinaan OSTANUT tästä mieheni sukutilasta + muusta PUOLET, vieläkin on hiukan velkaa mut ei onneks paljon. Autonkin olen OSTANUT ITSE OMILLA RAHOILLA, siksi et ostan sellasen ko itse haluan. Mies ois halunnut just sen Volvon, mutta njääh :angry: tylsä auto ilman mitään persoonallisuutta… Plääh :wink:
Niin et perseelleen meni sitten T_L_1sen vankka tietämys asioista :mrgreen:

Onneks on tää palsta että saan purkaa pahana päivänä kiukkuni “kotijuoppiksesta” tänne ja hyvänä päivänä kirjoitella muuten. Kiitos teille!

Aika hyvä… Vähän vaan huvitti…
Kun ihmisten kirjoituksia lukee, niin useimmiten alkkis juo kaikki rahansa ja toinen hoitaa raha-asiat.

Itse en ole mieheni kanssa rahan takia. Meillä omat rahat ja molemmat pärjätään hyvin omilla palkoilla. En myöskään sen takia et mul ois joku joka vaihtaa omilla rahoillani ostetun auton renkaat, tai tekee raskaat hommat. Kyllä mä omat renkaani osaan vaihtaa, raskaat hommat saan itse tehtyä, avata tukkiutuneet putket jne…
Eli miestä en tarvitse edes hänen taitojensa/osaamisensa takia…

Ei menny toi aloitus kuten strömssöössä…

Ikävää että totuuden laukoja olet noin pettynyt elämääsi kuten kirjoituksesi antaa ymmärtää. Itse olet kuitenkin akkasi valinnut ja jos se/ne on paljastuneet rahanhimoisiksi hyeenoiksi, siitä et voi kuin itseäsi syyttää. Katsos kun jokainen on ihan itse vastuussa omista valinnoistaan ja jos sinä olet valinnut tietoisesti tai tiedostamatta rahanhimoisia naisia elämääsi niin siitä on ihan turha syyttää niitä rahanhimoisia naisia.

Ymmärrän kyllä turhautumisesi sillä samoin kuin ne meidän nykyjuopot (ex)miehet eivät silloin kertoneet kun heihin rakastuimme että he ovat alkoholisteja, saattoivat olla täysin kohtuujuojia, ja kylmä totuus miehen alkoholismista paljastui vasta vuosien yhdessäolon myötä aivan kuten sinullekin on saattanut tapahtua, että olet huomannut akkasi rahanahneuden vasta vuosien kuluessa ei silloin rakkauden ensihuumassa.

Minulla on sinulle kuitenkin hyviä uutisia :slight_smile: Kaikki naiset maailmassä eivät todellakaan ole rahanahneita aivan kuin kaikilla miehillä ei ole alkoholiongelmaa, joten kyllä sinullakin vielä on toivoa, että löydät sellaisen naisen joka vähät välittää rahasta ja rakastuu sinuun eikä rahoihisi. Itse esimerkiksi olen aina seurustellut jos en nyt täysin rahattomien niin ainakin suhteellisen köyhien miesten kanssa, ja aina rakkaudesta, en muista syistä.

Hieman arvostusta toivoisin sinulta kaikkia kirjoittajia kohtaan täällä, vaikka tietysti mielipiteenilmaisun vapaus täälläkin pätee. Tänne kirjoittavat naiset ja miehet ovat tulleet tänne hakemaan apua omaan vaikeaan elämäntilanteeseensa. Eihän olis reilua jos sinä tarvitsisit apua jossain elämäsi vaiheessa että joku tulis ja mitätöisi ongelmasi ja sanoisi että vika on itseasiassa ihan täysin sinussa itsessäsi kun olet esim. niin kylmä ja itsekäs ihminen ? Kaipaisit varmasti silloin enemmän tukea ja ymmmärrystä kuin syytöksiä koko miessukupolven edustajia vastaan.

En oikeen löytänyt syytä miksi tänne kirjoitit muuta kuin provosoidaksesi ja aiheuttaaksesi pahaa mieltä muille kirjoittajille. Tänne kannattaa kirjoittaa jos itse haluaa apua jossain asiassa tai/ja haluaa auttaa muita tänne kirjottajia. Syyttävät kirjoitukset ihan varmasti täällä kirjoittavat fiksut naiset ja miehet osaavat jättää omaan arvoonsa.

:smiley: Päivn paras! Minä ainakin (toistaiseksi) pidän oman tenuni leivässä. Ukon rahat menee “huvituksiin”

No, mikä nyt sitten milloinkin ihmiset pitää yhdessä… En mä tästä röhönauruja saanut, mutta hyvät hymähdykset.

Empä ehtinyt nähdä koko tekstiä, mutta jotain voin jo päätellä siitä että suurin osa on poistettu. Raha-asia on ilmeisesti painanut kirjoittajan mieltä. Kannattaisi varmaan lukea hiukan tarkemmin näitä “märinöitä” täälä, koska lähes kaikista käy kyllä hyvin selvästi ilmi, ettei juoposta kovin kummosia rahallisia hyötyjä pääse saamaan. Itselleni on ainakin jäänyt pahasti luu käteen rahallisesti! Ja voin hyvin sanoa että jotakin muuta, kun rahaa, olen kyllä mieheltä aina ollut vailla! Miehelle sen sijaan tuntuu olevan helppo tapa paikata tunteettomuutta rahallisilla keinoilla!!!