Lasolittomuus ahdistaa

Olen viimeksi nauttinut Lasolia v.2004. Lasolin nauttimiseen - ainakin minulla - liittyiitseään toteuttavan ihmisen psykologisen sopimuksen tunnetta so. petkutan valtiota välttämällä alkoholiverot ja tekemällä yli 60 % paukkuja (60 % on Suomen lain mukainen maksimi). Olen viimeksi juonut alkoholia yli kuukausi sitten (2 Koffin kepardia) ja kaapissa on pitkään ollut 4 pulloa blendedviskiä, pullo vs-konjakkia ja pullo Magic Ice -vodkaa eikä tee mieli juoda niitä.

Sen sijaan käyn päivittäin läheisellä huoltoasemalla verukkeella ostaa limpparia tai karkkia - tosiasiallisena syynä Bernerin autokemikaalien rivistöt joita vesi kielellä ihailen. Lasolin juonnin nostalgisen muistelun ohella kuolan saa valumaan Aerol, jota en ole koskaan maistanut.

bläh…

Todellisuudessa se et ole SINÄ joka niitä himoitsee vaan sinuna itseään pitävä alisten maailmain eläin. Sinä, olet jotain muuta kuin ruumiisi/haluruumiisi vaikka siihen samaistuneena kuvitteletkin niin.

Jos tosissasi olet tuon suhteen mitä kirjoitit niin mikset kävisi satsin Lasolia jo heti huomisaamutuimaan koska tuolla menolla ja ajatusmaailmalla teet sen joka tapauksessa ennen pitkää. Et ole varmaan tarpeeksi pohjalla - minulla on siitä paljon kokemusta joten ymmärrän sinua. Lisää vaan Lasolia koneeseen - omaan oksennukseen tukehtumisen kautta sitten sinne missä Dantekin käväisi astraalitripillään jo eläessään.

Tunnen kymmeniä ellei satoja entisiä Lasolin käyttäjiä - enkä ole vielä kuullut yhdenkään makua kehuneen. Väkisin menee alas veden ja sokerin tai piimän kanssa, kunhan tottuu. Yleensä kannattaa pulituuripuuhat aloittaa Marinolilla, joka sentään on alan V.S.O.P -laatua Lasoliin verrattuna :slight_smile:

Kiljua tai “tuontikossua” saa nykyään sen verran halvalla, ettei enää Bernerin hintavat tuotteet kelpaa kuin pesunkestäville densoille, jotka eivät turhia lantraile tai käytellä kerkiä.

Hassua sinänsä, samaan aineen perässä juostaan niin sinolissa kuin samppanjassa…

kahleeton

PS. Lasol on nyt entistä kuluttajaystävällisempää - ei metanolia lain :sunglasses:

lasol.fi/tuotteet.html

edit: kielivirhe

Bensa-asemalla tuoksuu kieltämättä hyvälle. Voiskohan bensaa juoda? Ja pakokaasunkin tuoksu viehättää. Täytyy ruveta hengailemaan Teboililla. :smiley:

Malta nyt sen aikaa, että E85 saapuu tankkeihin, siinä 10 % sillkkaa viinaa :slight_smile:

kahleeton

Yhdyn Onniinaan. Siis mielipiteessä :unamused:

Vanhan imppaajan hajuhermot aina aktivoituvat silloin harvoin kun bensiksellä tulee käytyä tankiksella. Onkohan mulla muuten joku ihmeen syndrooma kun pitää vääntää sanoja aina tuollein?

Olen kuitenkin noin 101% varma että imppaaminen veisi mun järjen ja se ei olisi kivaa joten ajoittaiset tuulahdukset saavat riittää.

• Mystis -

odottaa Smoggiksen vastausta shakkipelissä

Katos kun Lasolarskalle maistuu ja sen takia LL kuvittelee, että kaikilla muillakin on samanlainen jano. Varsinkin niillä, jotka eivät enää juo ongelmansa takia. Useimmat lopettajista ovat vetäneet kuitenkin jo napansa täyteen, joten metsään menee, jos liikeellä irvailumielessä. Aka moni juova kuvittelee, että alkoholimaisteluiden kuvailu alkoholistille olis suurinpiirtein sama, jos kantais sokeriaddiktille rasioittain belgialaista suklaata. Ehkä juovalle alkoholistille onkin, mutta koska lopettajissa ei taida olla enää kuin muutama satunnaisjuopottelija, palsta on väärä. :wink:

En mä ole kyllä koskaan impannut. Mulla on vaan joku viehtymys myrkyllisiin tuoksuihin: kenkälankki, musta paksu tussi, kloriitti… :laughing:

mä oon impannut ja pimpannut ja ryypännyt ja dyykannut ja mitä vielä. Huumeita en ole silti bensan ja pilven lisäksi koskaan kokeillut paitsi psyykelääkkeitä vuonn 2006. Pilvestäkin on riittänyt muutamat koklauskerrat, ei kiitos.

Mä olen luonnostani jo niin hullu että joskus kahvikin on liikaa.

Hectoria lainatakseni - Viina ei oo mittää, pillerit ei mittää, partakoneenterä ei mittää!

Anteeksi maalaisuuteni, mutta…
Tiedä sitten minkä verran tuo avaus oli tarkoitettu provoksi, mutta mua alkoi nyt kiinnostamaan, voiko tuota Lasolia todella kuolematta “nauttia”? Eikö siitä pitäisi tulla vähintään sokeaksi tai jotain? Voiko sitä siis ihan oikeasti käyttää päihtymistarkoituksessa?
Tokihan minä olen tarinoita kuulllut ja silloin tällöin voi lahdestä lukea jollekin käyneen huonosti, mutta siis oikeasti…
Minen näistä tiedä mitään, joten jos joku viitsisi valistaa minua.

Arska tehtaalla myös Suomi24:n puolella, esim. keskustelu.suomi24.fi/node/8731028

– km

Jos aihe aidosti kiinnostaa niin tuossa informaatioläjäys:

pre20090115.stm.fi/pr1064394542155/passthru.pdf

Vinetto

Kiitos linkistä! Aika tylyä kertomaa…

Tylyä on kertoma, kun jollain menee oikeesti huonosti.

Periaatteessahan kaikkea etyyliä, etanolia ja metanolia sisältäviä aineita voidaan nauttia, ja nautitaan alkoholijuomien korvikkeena. Lasol ja muut saman tuoteperheen jäsenet (Lady Lasol, Masinol, Marinol ym.) sisältävät etanolia ja metyylietyyliketonia; koostumus ei siis poikkea kovin suurissa määrin väkevistä viinoista.

Lasol ei sisällä myrkyllistä metanolia, joka voi todennäköisesti aiheuttaa mm. sokeutumisen tai kuoleman.
Tämä luultavasti siksikin, että koska tiedetään aineita käytettävän joka tapauksessa väärin myös päihtymistarkoituksessa, tuotteeseen ei haluta liittää oikeasti tappavia tai kertalaakista rampauttavia yhdisteitä.

Tämän kaiken informaation jälkeen voimme vaikkapa edelleen ihmetellä, onko alkoholismi sairaus vaiko pelkästään paha tapa :question:

PS. Minusta Lasol-Arska on oikeesti piristävä ja periaatteessa sympaattinen kirjoittaja, jolla on joskus oikeasti hyviäkin oivalluksia (mm. hengellisyys -ketjussa).
Plinkissä on ollut riittämiin huonompiakin ja oikeesti ilkeämielisiä trolleja.

Itse asiaa sen kummemmin tuntematta - sanotaan, että automaalarit (kuten esim. allekirjoittanut) haluavat saada pään sekaisin. Kun imppaus loppuu työpäivän päätyttyä, sitä jatketaan viinamäen tuotteilla. :smiling_imp: Tässä ehkä noin 1/3 totta…tai mistä sitä tietää… :wink: Oli miten oli, tuli vaan tosta imppauksesta mieleen…

Heureka! Hiton hyvä tekosyy ottaa viinaa. :mrgreen:

Ettei syntyisi epäselvyyttä, niin - edellyttäen tietenkin, että on kyseessä trolli - tuomitsen (kovastikin tavoilleni vastaisesti) tuollaiset ihmiset päätymään juuri sinne mistä väittää tulleensakin. :smiling_imp:

Tätäkö tarkoitit?

Ai toi olikin joku höyrähtänyt natsi - laitetaanpa saman tien ignoreen…

kahlis