lapsena koettu, mitä minusta tuli

olen lapsen saanur ns piiskaa, mutta en tajunnut että mistä

nyt piiskaus ja seksi ovat sekoittuneet, koska läheisen rakkaus oli piiskaa. voin olla naisen kanssa, ja nautin siitä, mutta vasta satuttaminen ja piiskaus saa minut syttymään ja saan tuntea jotain “vajaata”.

Olin yksin ja tutustuin itseeni ja olin apteekista ostanut kortsun, jotta kokeilisin sitä. Sitten omaan sänkyyni ennenkuin kukaan tulee ja yrittää kortsua peniksen ylle. OK lopulta ja siina samalla sain ainoan oikean orgasmini mitä koko eämässäni olen saanut. Toki siemeniä olen saanut ja saan tänään ulos,

olin kai 15v jotain ja sen jälkeen en ole enää kokenut orgasmia. Sitten äitini kuoli ja kai samalla kuolin itse.

Vaikka kuinka runkkasin äiti ei tullut enää takaisin ja minä lakkasin saamasta orkkuja, vain syljin siemeniä.

Tästä tuli ikävän kierre, sairas minä ja ihminen jota kukaan ei aikuisena halunnut ystäväkseen, koska en ymmärtänyt miten ihmisiä kohdellaan, puhutellaan. Olin älykäs ja opin nopeasti, mutta en ymmärtänyt mitään ihmisistä.

Omituinen divergentti saamaton ihminen. Kai diaksooni voisi olla sosiopaatti tai idiopaatti .

Kysyn aina joskus itsetäni, että miksi en saa orgasmia naisen enkä miehen kanssa. Saan vain siemenet ulos, mutta se ei kai oe ns orgasmi.

Tykkään ajatuksesta, että jokin mikussa rikuuntui kun oi 10-12v.