lala

fdgdfgh

klöuk

Kaikista paras ois toki saada laina joltain tutulta ja sopia selkeä takaisin maksu antaen vaikka hieman korkoa lainalle, jos tuttu näin haluaa. Epäilen, ettei pankit enää nykyään järin helpolla anna käyttölainoja ilman tuloja. Toki, jos sopiva takaaja löytyy niin tuskin pankilla siihen on mitään vastaan tai jos voit osoittaa kykeneväsi oikeasti maksamaan lainan takaisin niin ehkä se ilman takaajaakin onnistuu. Voi toki olla, ettei onnistu… Vippi luotoista täytyisi kuitenkin päästä eroon jo niiden korkeiden korkojen vuoksi. Esim. Sampossa ainakin käyttölainoissa 2000€ taitaa olla pienin mahdollinen summa. Paras on tiedustella asiaa suoraan pankeilta itseltään, jos lainaa ei ole mahdollista tuttujen kautta saada.

Pidä tuosta päätöksestä kiinni! Tuo on monien ongelman ydin, että yritetään “vielä yhden kerran” koittaa saada jättipotti jolla maksaa ainakin velat. Mutta ensinnäkin se on epätodennäköistä, kertoimet ovat vastaan. Toiseksi, eise todennäköisesti siihen lopu se pelaaminen, vaan sitä jatkaa kohti suurempia summia, kunnes mennään taas katki.

Jos minä pääsisin sinun tilanteeseesi, että velkaa olisi vain 1700€ ja ikää 18v, niin lopettaisin pelaamisen ikiajoiksi ja keskittyisin koulunkäyntiin. Sinulla on pullat erittäin hyvin uunissa vielä!

pelasin netticacinolla viime viikon la 1800e pikavippejä,pikkusen harmittaa :blush:
olen vakitöissä ja säännölliset tulot.pähkäilin muutaman yön valvottuani miten pääsen
veloistani eroon.kokeilin sain haettua nordean nettipankissa 3000e joustoluottoa.millä
välittömästi kuittaa vippini.
olin aivan järkyttynyt että minäkö tosiaan olen saanut itselleni tälläistä tuhoa aikaiseksi.
sitä vaipuu jonkinlaiseen huumaan ja ottaa vippiä ja pelaa kuin kone
ajattelematta mitään ja tuntematta vastuuta.
ajattelin monta kertaa pelatessani että nyt mun on pakko voittaa tai olen kusessa.olinkin
jo 1500e voitolla,mutta riskeerasin ja hävisin koko paskan.siitäkös se päänuppi ei tykännyt
ahdistus löi päälle ja unta oli turha toivoa.junan alle hyppääminen oli mielessä.
mutta sitten joku kumma voima sai minut ryhdistäytymään ja auttamaan itseäni ja tarinani
auttaa myös muita.pelaamisen on loputtava ja muuta tilalle.psykologille olen menossa juttelemaan
ongelmistani sekä syön masennuslääkkeitä.pelaaminen ei ole lääke vaikka sitä olen mieleni piristämiseen
useita vuosia käyttänytkin.tsemppiä teille.olkaa lujana ja hakekaa itsellenne apua,olette sen arvoisia.

Pelasit 1800euron edestä, mutta otit 3000 euroa lainaa niiden maksuun.
Been there, done that. Pelurin mieli ajattelee, että pitäähän sitä olla vähän extraa ja helppohan toi on maksaa pois jne. Peleihin sekin menee loppujen lopuksi.
Varo ettet joudu siihen tilanteeseen, että sulla on 3000 euroa nordean lainaa ja kohta taas 2000 euron edestä pikavippejä.