Lähes 10 vuoden bupre koukku

Joo-o… Tosiaan lähes 10v buprekoukussa ollu. Muutama kuukauden tauko ollu mut nyt taas yli vuoden menny oikeestaan joka päivä ja useasti pallokin päivään. :unamused: Mut tällä viestillä vaan tarkoitus että sais jotain tsemppiä täältä. Nyt viikon ollu ilman ja ei oo voimia yhtään. Tästä tulee jotenki mulle niin pahat olot että en pysty käsittämään… Mut eihän siinä yritän kyllä kaikkeni koska oon niin lopen kyllästynyt tähän. Niin ja myöskin vinkit tervetulleita. :neutral_face:

Moi TechnoPanda,

vaikuttaa siltä, että yrität vieroittautua hurjan pitkästä Subukoukusta ihan omin voimin. Toki sekin voi onnistua, mutta lämpimästi suosittelisin hakemaan ammattilaisen apua tilanteeseen. Etenkin jatkoihin, jos tuntuu että masennus puskee pintaan kun pahimmat vieroitusoireeet ovat väistyneet. Yksin ei tarvitse jaksaa. Tätä kannattaa pohtia tosissaan.

Kannattaa vilkaista myös tuota meidän Vapaaksi huumeista -videosarjaa. Siitä voit saada vinkkiä omaan prosessiisi.

Hurjasti tsemppiä sinulle! :slight_smile:

yt. Tiia / Plinkin tiimi

Moikka! Kyllä sä pystyt siihen. Älä lannistu vaikka ootkin epäonnistunut ennen. Harmi kun olet aloittanut taas jos oot onnistunut olee jo kuukausiakin ilman. Ne ensimmäiset kuukaudet on pahimpia, niistä täytyy päästä yli niin sitten helpottaa. Oma motivaatio on kaiken A ja O, muuten voit unohtaa koko jutun. Itse käytin joku 6 vuotta. Vieroitus oli yllättävän helppoa kun siihen lähti ja oli pakko. Ja kyllä kannatti :wink: Se on enää muisto vain. Mee aluksi katkaisuhoitoon, sieltä saa apua fyysisiin viekkareihin.