Mä olen ollut yhteensä 10v on-off suhteessa sekakäyttäjään, joka on samalla mitä hurmaavin mies. Viimeisin off tosin kesti 2 vuotta, minä jätin mutta hän ehti sinä aikana aloittaa vakavan seurustelusuhteen. Minä myös yritin suhdetta sinä aikana, mutta jo puolen vuoden jälkeen aloin ikävöimään todella kovasti renttua. Ihan fyysisesti sattui se ikävä ja kaipaus. Oltiin ehditty jo muuttaa pikaisesti yhteen uuden miehen kanssa ja perustaa uusperhe. Väkisin sitten vielä 1,5v olin siinä suhteessa ajatellen renttua joka päivä. Aloin laittelemaan hänelle kaipaavia tekstiviestejä ja hain koko ajan omaa asuntoa minulle ja lapselleni. Renttu ei vastannut minulle mitään.
Kun sain asunnon, en uskaltanut ottaa sen kummemmin yhteyttä renttuun, laitoin vain muutaman viikon välein jonkin pienen viestin ja kappas, hän vastasi, oli juuri eronnut. Nyt olemme tapailleet vuoden verran, aluksi kyllä se hänen exänsä oli välillä kuvioissa, renttu tietty valehteli mutta ei luvannut mulle mitään. Nyt on ilmeisesti tämä toinen nainen jäänyt ja tässä samassa helvetissä ollaan, minkä takia hänet silloin 3v sitten jätin.
Lähdin itkien hänen luotaan aamulla, narsistisen käytöksen vuoksi.
Miksi ihmeessä lähdin taas tähän soppaan, olin jo voiton puolella ja romutin uuden avoliittoni, kunhan vaan pääsisin taas takaisin kynnysmatoksi ja riitelemään ja tappelemaan. Minä en halua riidellä, mutta hän vääntää aivan mistä vain riidan!! Kun itkin illalla älyttömän, tekaistun riidan vuoksi, (siis hän kehitti aivan tyhjästä, laittoi sanoja suuhuni) hän vain totesi kylmästi: “tekoitkua”. Ja tällä kertaa hän ei edes ollut kovin kännissä, muutaman ottanut vaan. Tai sitten hän oli ottanut lääkkeitä tms. Koska yleensä hän on selvinpäin ollut eri ihminen ja sen takia häntä olen niin paljon rakastanutkin ja olen ajatellut, että persoona muuttuu humalassa, ei hän oikeesti ole tuommoinen tunnevammainen.
Kamala olo ja kuitenkin samalla pieni ääni sisälläni huutaa ikävää hänen luokseen. Lapseni on poissa vielä kaksi yötä ja pelkään pahoin, että menen kuitenkin hänen luokseen. Ja kuinka ollakaan, tilanne kääntyy siten, että minä joudun pyytämään anteeksi kun olen niin vittumainen akka ja provosoin häntä