Lääkkeitä sekasin, soitanko häkeen?

Pitäskö mun soittaa häkeen, vai onks tää viel ok rajoissa? Mulle on määrätty ketipinor 200mg iltasin… Oon nyt ottanu sitä 300mg, 5 opparia (15mg:sia) ja ataraxia (25mg:sia) 3kpl… vähän höntti olo mut silti ahdistaa ja vituttaa ja itkettää…

Ketipinorista jotkut vetävät uneen vieläkin enemmän kuin toi sun ottamasi annos. Opat ja Ataraxit ei tossa mitään tee. Jos jotain, niin kiihtynyttä sydämensykettä. Ataraxiakin kun voi ottaa ihan lääketiteellisessä mielessä 5.

Jos sua kovin kuumottaa, niin ei kait muita vaihtoehtoja ole kuin soittaa lanssi. :confused:

^^ Ihan normisetti lääkkeitä, jota monikin vetää ihan lääkärin määräyksestä ja hyvin pysyy hengissä ja vieläpä ihan toimintakykyisenä. Toki kaikkeen noin teoriassa on mahdollista kuolla, mutta kun et kerran toleton ole, eikä muita vaikutuksia ilmene, kuin höntti olo, mikä nyt on aivan perusfiilis tuolla lääkityksellä, niin älä nyt helvetissä mitään häkeä häiriköi. Niillä on ihan tarpeeksi ruuhkaa siellä oikeidenkin hätätapausten kanssa+kaikki huvikseen soittelijat.

Edittiä ja offia: Vieläkös se myrkytystietokeskus(Vai mikä vittu se oli?) on pystyssä ja “palvelee”? Sinne oli kyllä aivan harvinaisen turhaa soittaa. Eivät tienneet koskaan mistään mitään ja käskivät soittaa häkeen varan vuoksi :unamused: . Minä kun soittelin sinne ihan sen tähden, että saisin tietoa, eikä tarvitsisi soitella häkeen sellaisissa tapauksissa, joissa ei nyt lainkaan välttämättä akuuttia hengenvaaraa ollut ja jotka voisi hoitaa kotikonsteinkin. Voi sen häkeen soiton tietty moisenkin ruljanssin kautta kierrättää :unamused: . Yleensä jäi kyllä soittamatta häkeen ja herran haltuun.

Hyvin pitäisi mennä - kun olet vaan koskematta Maailman Pahimpaan Huumeeseen&Myrkkyyn eli alkoholiin.