Lääkkeen tunnistus (epämääräisestä kuvauksesta)

// Whaat :smiley: muinainen nimimerkkini tänne toimi yhä.

No, kuitenkin. Joskus nuoruudessani (10 vuotta sitten) tuli koitettua jotain rauhoittavaa lääkettä mikä toimi erikoisella tavalla. Se oli näkökentässä nähtävissä jonkinlaisena “leviämisenä” tai sellaisena vaikeasti kuvattavana näkökentällisellä tavalla missä oli jonkintyyppistä tracer-efektiä mutta kuitenkin niin tiheänä ettei ollut tracereitä niinkään, eikä se näkökenttä pahemmin jätättänyt, vaan enemmänkin sellaista maalauksellista näkymää missä reunat tuntuivat korostuneilta jotenkin. En muista oliko hetkellä savuilla suurta vaikutusta asiaan. Jokin hämärä muistikuva siitä olisi että se nappi olisi saattanut olla xanor-telaketjujen näköinen tai stilnoct, mutta mutta olen noita koittanut myöhemmin moneen kertaan enkä ole saanut saman tyyppisiä vaikutuksia kuitenkaan. Ne vaikutukset eivät olleet kuitenkaan tsolpideemivaikutuksia mielestäni. Joksikin tsopiklooniksi olen epäillyt mahdollisesti. Mitkä muut lääkkeet voisivat sopia tuohon kuvaukseen? Vai voisiko muka ihan xanor tehdä tuollaisia vaikutuksia? Mielikuvani kun on sellainen etten olisi vielä edes polttanut pilveä kun huomasin tuollaisia vaikutuksia. Osaisiko joku lääkkeitä enemmän kokeillut sanoa mikä lääke saattanut olla kyseessä?

Tsolpideemia veikkaan… :smiley:

Olen kuitenkin aika varma ettei ollut tsolpideemia koska näkövääristymä oli niin erilainen mitä mitä tsolpideemistä yleensä saan. Ja koska mieleen oli jäänyt tuo jokin erikoinen efekti tuosta, mutta ei mitään muistikuvaa että olisi ollut tsolpideemin tyypillisiä näkövääristymiä (ei kiemurtelevaa mattoa tai eläviä julisteita), sanoisin että kyseessä ei ollut tsolpideemi. Kai niitä muitakin lääkkeitä on mitkä tuollaisia tekee?
Jos ei ole muita kuin tsolpideemi ja tsopiklooni, mitä näkövääristymiä tekee, niin todennäköisemmin tsopiklooni, koska sen vaikutukset ovat itselle vieraampia, mutta ei sekään olisi mahdottomuus että kyseessä olisi ollut tavallinen stilnoct enkä tuolloin noina aikoina sitä vaan tunnistanut ja se vain sattui toimimaan oudosti… voi olla :confused: mutta jotenkin vaikeampi uskoa. Jos kyseessä olisi ollut stilnoct, olisi mieleen varmasti jäänyt paljon enemmän vaikutuksista (lääkkeen muistivaikutuksista huolimatta).

Viimeksi kun kohtasin saman tyyppistä tracervaikutuksia, olin ottanut muskottipähkinää.
Näkökenttä “raahautui” lievästi… sitä on vaikea selittää oikein. Tuo tuntuisi kyllä ilmenevän vain
erityisellä annoksella ja tiettyyn aikaan muskottipähkinän kanssa, eikä välttämättä aina silloinkaan…
En tiedä, siitäkin on aikaa kun viimeksi tuotakaan ottanut. Aika epämielyttäviä tiloja tuosta, pyörii päässä pahasti ja krapulakin tulee. :neutral_face:

Vitsi, nää hymiöthän on muuttunut aiemmasta. Miksi?
Miksei (kaik) päät ei oo pyöreitä kuin ennen? Vammasen näköstä