Heippa,
Onko kukaan kokeillut Glutamiinia alkoholin himoihin? Onko auttanut ? Alotin tänään kokeilun ja ilmoittelen mitä fiiliksiä herää auttaako jotenkin.
Heippa,
Onko kukaan kokeillut Glutamiinia alkoholin himoihin? Onko auttanut ? Alotin tänään kokeilun ja ilmoittelen mitä fiiliksiä herää auttaako jotenkin.
Alan jollain tavalla uskoa tän voimaan. Ei tee mieli alkoholia läheskään niin paljon, kun aiempina kertoina. Tiedä sitten onko kyse lume vaikutuksesta, mut se riittää uskon tän toimivuuteen! ?
Hyvä jos auttaa. Pitääpä tutkia.
T. Puuhapete
Mä olen tuota l-glutamiinia syönyt muutamaan otteeseen treenikaudella palautumisen tueksi.
Mä ainakin olin huomaavinani, että ei tehnyt niin mieli makeaa eikä huvittanut juodakaan.
Siinä toisaalta on ollut aina myös muuta elintapoihin samaan aikaan, eli säännöllistä liikuntaa ja ravitsevaa ruokaa, että en pysty sanomaan että oli vain lisäravinteena ansiota.
Muistaakseni olen lueskellut, että tuota käytetään Amerikan mailla katkaisuasemilla raitistuminen tueksi, eli tuskin täysin huuhaata. Kannattaahan sitä kokeilla kun muutoinkin suotuisia vaikutuksia mm suoliston terveyteen (ja suoliston terveydenhän tiedetään nykyään olevan kovastikin yhteydessä mielialaan).
Mä koen, että tästä on oikeesti ollut hyötyä, juomishimoja ei ole ollut suolisto rauhoittunut, joka oli kans toinen syy miksi tän alotin. Mulla oli maha aina ihan ympäri ja stressi tilassa. Tietenkin nyt oon muutenkin syönyt suht terveellisesti mikä on aina ollut mulla taustalla, mutta alkoholin myötä tuli niitä lisähimoja kaikkeen paskaruokaankin… Oli miten päin vaan niin aion jatkaa tän syömistä ja tällä linjalla.
Niinhän ne sanoo, että suolistot on toiset aivot ;D