Kyypakkaus

Ois tarkotus pikkuhiljaa alkaa ravaamaan seulois ni voi olla et pitää kaikenlaisiin “poppakonsteihin” myös tutustua
Kun ei välttämättä huvita olla kai about vuotta douppailematta…saas nähä

Tuttuni äiti on entinen sairaanhoitaja ja on sanonut että jos testeissä ei vaikka THC:t näy kyypakkauksen takia niin niissä näkyy kuitenkin se kyypakkauksen kortisoniaine josta voi päätellä vilppiä jos yhtään hoksaa ja tietää että sillä voi olla jotain yhteyttä tulokseen. Niin mietin vaan että jos vanhempien kanssa testeihin pitäisi mennä niin sanovatko hoitajat ihan ääneen että huumeita ei löytynyt mutta kyypakkaus on ilmeisesti vedetty tai tuleeko siitä hydrokortisonista (tms) jotain merkintää kirjalliseen todistukseen…?
Kylläpä jaksaa stressata -,-

Opioidi/aatti kutinoihin auttaa hyvin 1-2 kyypakkauksen kortisooninappia.

Jos ois tarkotus alkaa ravailemaan seuloissa esim. siks, että saisit ajokorti bäkkii, niin itse suosittaisin kyllä poppakonsteja mielummin huumeilunn lopettamista… Mutta tämä on tiettty vaan mun neuvo :slight_smile:

En usko tohon kyypakkaus juttuun hetkeekään, ja luulisin et nää keillä se nyt “on toiminu” on ollu vaan sattumaa. Mulla itselläni ei ole kertaakaan näkyny kusiseulassa thc, vaikka tuli sitä kyllä poltettua paljonkin. Ihme homma, kun kaveri ketä poltti vaan yhdet paukut kusi vielä 3viikon päästä thc-positiiviset seulat :smiley: Joillain vaan näkyy ja joillain ei.

Joo ja tosiaan turha niitä poppakonsteja on enää lähtee ees yrittämään kun ne tosiaan siitä seulasta näkee myös sen virtsan “koostumuksen”, tarkoittaen että kuinka emäksistä tai hapanta se on jne, eli kaikenlainen kusetusmeininki huomataan aeka prkleen herkästi. Voihan sitä aina yrittää, mutta harvemmin mitkään noi tollaset “satavarmat-keinot” todellakaan toimii.

Joo, no mä oon päättäny et alotan seulat vast sit ku suostun olee päihteilemättä…
Ei kuiteskaan huvita se jatkuva stressaus, millon testi on positiivinen.
Parempi ku ei sit leiki ollenkaa

Hyvä, hyvä!! Oikea päätös. Saanko udella, et oisko se tosiaan ajokorttii varten ollu??

Juu. kyl mä mun zetin haluun takas viel joskus…mut toiv.en jurris aja enää ikinä…vitu tyhmää

Kyypakkaus seulan manipuloimiseen on täyttä paska puhetta olen kokeillut monet kerrat ja olen opiaatti korvaushoidossa,silti polttelen ganjaa ja joskus vedän edelleen piriäkin(huom todella harvoin).Ja joka kerta kun olen kyypakkauksen ottanut ennen seulaa niin seula vastaus on ollut positiivinen.En tiedä sitten olenko joku “luonnon oikku” jos se kerta joillakin saa seulan negatiiviseksi,ja eihän kyypakkaus peitä ,kuin pilven ja bupren…tai näin olen kuullut! :unamused:

Apua!

Olen poltellut pari päivää sitten ja olisi seula tulossa. Kysymys kuuluukin kuinka paljon ennen testejä tämä kyypakkaus on vedettävä huiviin, että se ehtii auttaa jos auttaa…

En kyl tosta pakkauksen tehosta tiedä et kantsiiko luottaa, mut pari tuntia ennen
ainaki kantsii se ottaa…näin teki tuttuni, ja hällä ei näkyny thc vaik ois pitäny…
varmempaa on et juot KUNNOLLA ja otat beroccaa…

Itelki tos tulos seulat Benzot näkyy vaik mikä ois mut hatsin pitäs mennä piiloo ku otat edellisen ilta ennen seuloi ni se poistaa myrkkyjä/aineita kehosta eli hikinen yö tulos mut auttaa pitäs, (ehkä)

Mitäs jos ottais muutama päivä ennen seuloja kunnon hiilitabletti-kuurin? Ei ole kokemusta en ole seuloissa ikin joutunu käymään mutta tuli mieleen että hiilitabletteja käytetään myrkkyjen poistoon joten miksipä se ei auttais? vai tuleeko sitten musta pissa tai näytteenottaja ilmoittaa “Täysin kelvoton näyte”?

Ai niin joo se hiilijalan jälki. No pitäsköhän ottaa se hiilijalan jälki ajoissa ja sit joku klaubersuola et suoli tyhjentyy ja sitruunamehua päälle, en tiedä.

Eihän tämä kyypakkaus myytti voi pitää mitenkään paikkaansa. Muutenhan asiasta olisi jonkinlainen maininta ulkomaisillakin sivuistoilla ja keskustelufoorumeilla.

Kyllä yksilölliset erot, ja nautitun nesteen määrä on suurin vaikutin siihen, että tuleeko thc puhdas seula vaiko ei.

Itsekin olen onnistunut joskus antamaan(rankan, diureeteilla höystetyn tankkauksen jälkeen tosin) thc puhtaan seulan, vaikka olin pitänyt vain 2pvä ennen seulaa 2-3pvä poltteluputken, jossa kului 2g erittäin hartsista kukkaa.

Tuo kyseinen tapaus saikin minut sitten luulemaan, että thc seula pälkähästä pääsee aina kikkailemalla. Senkun vain tankkaa diureetteja koko päivän ennen seulaa, ottaa beroccaa tms, sekä antaa seulan vasta virtsasuihkun puolivälin kieppeiltä, eikä muutenkaan pidä virtsaa rakossa kuin max.30min ennen seulaa.

No, kuten arvata saattaa niin lopulta jäin kiinni. Ja sen jälkeen thc näkyikin sitten ainakin 3-4vko seuloissa, vaikka en käyttänyt lainkaan kannabista. Tankkaaminenkaan ei asiaan vaikuttanut.

Näin ollen uskon, että thc näkyvyys perustuu enemmänkin siihen, että kuinka paljon elimistöön on kertynyt thc hajoamistuotteita. Pienehkön määrän voi “laimentaa” antamalla vetisen seulan.

Myös testattavan paino vaikuttaa asiaan. Mitä hoikempi henkilö, sitä suurempi mahdollisuus saada thc puhdas seula lyhyessä ajassa.

Mutta mikään kyypakkaus ei asiaan vaikuta, koska se on täyttä paskapuhetta! :unamused:

Ongelmana meillä Suomessa on että suurin osa kyypakkauksista ovat vanhentuneita ensiapulääkkeitä. Tokihan niitä myös käytetään hyttysen, ampiaisen ja punkkipistoihin mutta teho on lähinnä placebo tasoa vanhentuneilla ensiapulääkkeillä.

Kyyn myrkky voi olla henkeä uhkaava etenkin pienillä lapsilla, vanhuksilla ja B -tyypin sokeritautia sairastavilla. Siksi monet pitävät sitä mukana esimerkiksi auton hansikaslokerossa heinäkuun lomilla.

Kyypakkaus on hyvä ostos. Olin vappua viettämässä kesämökillä ja koko tontti oli täynnä kyykäärmeitä, ne etenkin viihtyvät kylmän kivijalan alla eli talon alalla. Hakkasin muutaman pään poikki niiltä lapiolla, mutta ne vain lisääntyvät. Hirvet olivat taas käyneet tontilla ja syönyt omenapuut rikki. Hirvet saa olla minun puolesta rauhassa.

Kerran nuorena poikana kun olin metsässä, löysin pienen hirvenvasan ja yritin laittaa sille yrttipannan mutta emo potkaisi minua otsaan. Vielä tämä päivänä kannan suurta arpea vasemman silmän yläpuolella. Hirvet ovat kaunista katseltavaa, mutta tarvittaessa erittäin ilkeitä.

Punkkirokote ja kyypakkaus.