Kysymys

Moi. En tiedä meneekö tämä nyt ihan väärään paikkaan, mutta kuitenkin. Onko mitään haittoja/vaaroja jos ottaa yhden panacodin 1mg temestan lisäksi? Temestoja mennyt nyt päivittäin noin kuukauden verran ja panacodista kokemuksia jokunen yhden tabletin kokeilun verran ennen kuin aloin syömään temestaa päivittäin. Ps. Yhden panacodinkin ottaminen aiheutti jonkin sortin päihtymys tilan.

Vilpittömästi kehottaisin mielummin ottamaan buranaa?

PKV-lääkkeitä ei koskaan pitäisi yhdistää.

Ei pitäisi olla pienintäkkään ongelmaa ellet ole yleisesti lääkeyliherkkä tai omaat geneettisesti supertehokkaan kodeiinin vaikutuksen vaikuttuvaksi aineiksi.
Mahdollisiin perussairauksiin en ota kantaa ja jätä mahdollinen alkokoli tyystin pois niin riskit minimoituu. Temesta ei myöskään ole se miedoin rauhottava niin alkuun voi tulla oireita ja lääkärin konsultointi on usemmiten fiksua jos vauikutuset on tota luokkaa.

Höpöhöpö, lääkäri päättää ei maallikko.

Voi yhdistää.

Mutta ihan yleisenä kehotuksena kehottaisin vaihtamaan temestan vaikkapa opamoxeihin tai diapamiin.

Ja panacodin voi jättää kokonaan pois.

En tiedä mitään niin vittumaista kun kunnon opparireflat hyvänä kakkosena tulee sitten lyricareflat ja kolmantena bentsoreflat.

Perustuen omiin kokemuksiin, oppareita ja bentsoja takana 20v ainakin ja lyricaakin kohta kait jo 6,7,8 vuotta, en nyt muista tarkkaan millon respan sain.

Onko kellään tietoa MAO-estäjä ja oppari kombosta? Sopiiko yhteen muutaman bissen kera?

Kiva kuulla että bentsoreflat tulee kolmosena.

Toki, toki. Lääkäri määräsi minulle kontteja ja Opamoxia, mutta jälkenpäin syyllisti minua että olen syönyt PKV- lääkkeitä ristiin mitä ei saisi tehdä. Myös terveydenhoitaja antoi minulle vihamielisen katseen.

Burana moninkertaistaa sydänkohtaus riskiä kuten kaikki tulehduskipulääkkeet. Parasetamoli on turvallinen vaihtoehto, lääkäri sanoi että se ei rasita maksaa normi annoksilla.

Ihan mahdollista. Tyttöystävä jolla ei ole mitään toleja anettiin 5mg pamia ja 50mg Tramalia päivystyksessä kuukautiskipuihin ja mä jouduin työntämään sen rullatuolissa taksiin. Onneksi sairaalan vartija helppasi ja aivaili ovia ja ohjaili meitä ulos päivystys klinikan sokkeloista. Suomi toimii ja voi hyvin.