kysymys oxyista..

Oon miettiny täs pitkään noit kontteja, oon tosi kokeilun haluinen, jengi sanoo et vahvempaa ku texi ja melkee yht hyvää ku hepo, ajattelin hankkii noit thaikuist kesäl jos vaik respa irtois paristkybäst :smiley:. jos vaik poistan 50kpl 20millisii suomeen ITSELLENI. Kysynki nyt et onks noit mahdotont lopettaa parin viikon putken jälkee ku seinään. En oo koskaa kokenu oppari viekkareit saati mitää muit viekkareit paitsi jotai psyykkistä :smiley:. Oon koht täysikäne vasta ja kelailinki et onks täs ideas mitään tolkkua rupee vetelee noit pariks viikoks. Sen verran vielä et vaik mul loppuis ne täällä kesken nii en niitä kyl todellakaa mistää lisää löytäs ku omat budisäädötki on nii vituillaa et turha täält mitää kunnon hitaita on saada ja asun viel landel mis ei pahemmi huumeist oo merkkejä. Kyllä varmaa parin päivän ripulin kestän ja hikoilut sun muut vapinat jos vaa tahtoo löytyy. Mut onks noi nyt sit oikeesti nii hyvii et tekee kokoaja vaa mieli lisää… Toleja ei hirveesti oo hitaisii, paitsi mitä ny jotai kodeiinii ja abalgiienä napsinu joskus… :smiling_imp:

[Poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori]