Jatkan omalla postauksella, koska se ei välttämättä ole tällä foorumilla iso rikos. Minulla on lääkkeelleni käyttöaihe, kohdallani ei olla kokeiltu mitään muutakaan juuri kyseiseen vaivaan (yleisesti ahdistushäiriöön on kylläkin kolmas lääkitys menossa, olisikohan kuudetta vuotta) ja lisäksi katson, että lääkitys ei tällä menolla käy kohdallani tarpeettomaksi.
Ihmisen aivoissa tapahtuu hurjasti kaikkia tiedostamattomia prosesseja. Aivot oppivat negatiivisista kokemuksista ja pyrkivät myös tiedostamatta välttelemään tilanteita, joista ei seuraa jotain mukavaa. Benzot esimerkiksi sammuttavat lähes täysin tuon alitajuisen oppimisen/prosessin. Vaikka jostain seuraa ”rangaistus”, niin se ei vaan mene jakeluun. En sitten tiedä mikä merkitys sillä on, jos tuo prosessi on ollut offissa 10 vuotta. Hakkaako sitä vaan päätään seinään, eikä millään tajua, että tää ei ole jees? Aivot hakeutuvat myös tiedostamatta sellaisiin tilanteisiin, joista seuraa jotain kivaa (huumeet, karkkikauppa, seksi) .
Jokeri
^ Oho, Jokeri, erittäin hyvin sanottu! En ole tullut ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta. Aina välillä tälläkin paskanjauhantafoorumilla oppii jotain.
Siis tämä ilman mitään ironiaa, ihan aikuisten oikeesti hyvä pointti siis. Minä kun yleensä en sano mitään kovin kannustavaa tai ihmiset ehkä pitävät minua jonain pilkunnussijakonservatiivimurjottajana tms.
Ja vittu, sitten kun kerrankin sanon jotain kannustavaa, sanon sen Jokerille… Mrrrr… Jota siis pidän egolomaanisena provosoijana ja tuskin kovin moraalisesti kannatettavana roolimallina kenellekään. Ja josta kuitenkin jollain kumman tavalla kuitenkin myös tykkään. Viha ja rakkaus kävelevät käsi kädessä.
^Oho Faksi! Arvasin, että joku tuohon heittoon puuttuu, mutta että sinä !
Ei ollut mikään vuoden pähkäilyn tulos, vaan syntyi ihan 10 min aikana…
hienoa että todellinen addikti puhuu jotain tuotteista johon ei kai ole koukussa. tai siis on mutta kuitenkin. hyvä jokru, alat miehistyä.kai.