Ylläpito voi poistaa jos menee aiheen vierestä. Tiedän, että foorumi on väärä.
En ole aineiden käyttäjä. Mieheni on.
Haluaisin käyttäjien näkökulmaa että minkälainen/kuinka paha tilanteemme oikeastaan on… Vai ylireagoinko.
Minulle selvisi keväällä vahingossa että mieheni käyttää amfetamiinia. Käytös muuttui todella paljon ja oli uhmakasta. Epäilin pettämistä ja aloin penkoa. Löysinkin pahempaa. Huumeet
Toinen ei suostunut tunnustamaan vaikka löysin pillejä ja pusseja sieltä täältä. Suuttui hurjasti aina kun huomautin asiasta. Kävi ilmi että on käyttänyt amfetamiinia useita vuosia jo, huomaamattani joka pvä. Keväällä oli ilmeisesti joku ylilyönti kun näkyi minulle asti. Tämän kieltää, että ei pidä paikkaansa. Olin vain ihmetellyt tunnekylmyyttä useamman vuoden. Tuntui kun toisen sielu olisi ollut ontto. Saimme aikaiseksi aiheesta kunnon rähäkän. Minä olin se sekaisin oleva kyttääjä vain ja kotona ei voinut olla.
Hetken oli käyttämättä ja vieroitusoireet järkyttävät. Makasi yli viikon. Aloitti käytön kuitenkin uudelleen.
Nyt taas mennyt vuoden verran nenän kautta kamaa. Lääkkeitä menee rinnalla todella paljon. En edes muista milloin oisin suudellut toista ilman että maistan suusta sulamassa olevan tabletin.
Diapameja menee 20-30mg pvä. Elvansen 70 käytössä, ketipinorit menee. Hurjat niskasäryt koko ajan joihin vetää kipulääkkeitä useita päivän aikana. Kipulääkkeitä vetänyt jo ainakin 7 vuotta. Kipulääkkeistä menee kaikkea mitä saa melkein. Ulkomailtakin ostelee yms. Nenä vuotaa verta vähän väliä ja syytää vain kuivaa ilmaa tästä. Kaduilta ostaa myös kaikenlaisia lääkkeitä. Amfetamiini menee päivittäin. Illalla menee ne rauhoittavat. On kuulemma univaikeuksia.
Olen kieltänyt aineiden käytön sisällä, koska meillä on 3 pientä lasta. Olen yrittänyt olla joustava että siedän aihetta edes jotenkin Nyt amfetamiini tulee jo sisälle ja vetää sitä wc ssä salaa. Aina “unohtunut” vahingossa taskuun kuulemma tai olen kyttääjä ja muhun ei voi luottaa. Olen ymmärtämätön ja kaikki hallinnassa kuulemma ja että lapset ei pengo hänen taskujaan, kuten minä. Olen sanonut joka kerta kun löytänyt, että huumeet ja lapset ei sovi saman katon alle. Että eikö toinen ymmärrä
Olenko mulkku kun kiellän aineiden tuonnin sisään??? Potkaisen ensikerralla sen asumaan muualle. Alan olla niin loppu kun kaikki työt kasautuu miule. Kaveripiiriin alkaa miehellä olla aika jännä. Rajoitan kuulemma sosiaalisia menoja hältä. ![]()
Olen niin sokea jo tilanteelle, että en erota oikeaa ja väärää ja tilanteen laajuutta. Sen tiedän että suonensisäistä ei mene. Toinen selittää että ongelmaa ei ole. Tarvitsee yrityksen pyörittämiseen vain lisäbuustia ja että auttaa rauhoittuu. Toimii muka lääkkeenä hälle? En tunne muita huumeidenkäyttäjiä joten ei ole vertailukohtaa. En ole myöskään kertonut asiasta kelleen kun pelkään seurauksia itselleni ja miehelle. Häpeä myös kovasti läsnä.
![]()
Miten te huumeiden käyttäjät näätte tilanteen? Pystyykö joku oikeasti handlaamaan huumeet ja lääkkeet muka koko elämänsä? Miten minun pitäisi toimia tässä tilanteessa?