Kyllä on mukavaa olla EX-kuulit oikein -EX-alkoholisti

Aivan mahtava fiilis siis… enjoy;o) eixje…?;o) ei tarvitse kuunnella 60,70+ ikäisten ukkojen itkemistä kun joku ei lue oikein tai lue ollenkaan niitä iänikuisia samoja tekstejä, jotka jokainen osaa jo ulkoa…;o) Buahahahhahahaha…;o) nykyisin sen sijaan hengaan Steissillä Rap-Gangstojen kanssa ja kuunnellaan RAP-musiikkia,hengaillaan klubeilla,tziigataan giltsei… ja pokataan niitä… AA-kerhossa ei ollut kuin rupsahtaneita kurppia ja mt-poka-akkoja… Sen sijaan Steissin RAP-piireissä hengaa kuumimmat mimmit,cooleimmat jäbät…

Täytyy sanoa että meitä ex-alkoholisteja on todella monenlaisia.

Yksi yhdistävä tekijä, se entinen alkoholismi, ei taida loppujen lopuksi merkitä juuri mitään kun kaikissa muissa suhteissa elämäntavat ja elämänarvot ovat aivan erilaiset.

^^ Toi sun steissi-sketsijuttus on aika samansisältöinen tänään, kuin 2010 kesällä ja syksyllä pärinäpertun suusta.

KYLLÄ, KUULIT OIKEIN. PÄRINÄPERTTU. Kehitä vähän hahmoa, ettei se ole niin pinnnallisen ohut.

Esmes tälle tyypille voisi rakentaa jonkinlaisen traagisen taustatarinan.

• hän voi olla paennut muukalaislegioonasta kesken taistelujoukkojen hyökkäyksen
  • mystinen hahmo on ollut mukana Patrian hämärissä pisneksissä ja sekaantunut isojen maiden asekauppaan
  • hänen eksänsä on Miss Maailma ja sitä kautta pääsi tutustamaan kolumbialaiseen muulitoimintaan/kartellimaailmaan
  • hällä on lentolupakirja ja on ollut mukana jos missäkin operaatiossa, mm. ollut sammuttamassa kalifornialaisia metsiä
  • tietenkin hällä on oma yritys, joka pesee rahaa gayman-saarilla ja käy välillä omalla saarella Tyynenmeren keskellä orientoitumassa organisaationsa vapaa-ajanvieton osalta

Näistä saa aivan helvetisti tarinaa aikaiseksi ja lisäksi jo valmiiksi kateelliset ihmiset menettävät niitä lukiessaan
täysin lanttunsa hallinnan ja säntäävät minä etunenässä heti juomaan, sillä me tai ainakin minä olen alkoholisti.

Mä olin tänään ihan oikeiden +70 Ja +80 vee pärinäperttujen ja pirkkojen kanssa vesijumpalla ja apuna saunotuksessa… Aivan huikeita todellisia gängstätarinoita kuulee noilta elämän korkeakoulun käyneiltä ihmisiltä… aivan mahtavia tyyppejä!

Niin ja kirjaimellisesti , tosi kuumiakin oli noi mammat kun saunan lämpötila oli +100’c ja lisää piti vaan löylyä heittää… :wink:

^päästääkö ne sinut, Metsien Mies, naisten saunaan löylyn lyöjäksi?

Jep…tai siis meillä on tolla porukalla välillä varattuna sieltä uimahallissa sellanen invapuoli jossa on yhteissauna… :sunglasses:

Vittu sää oot kova jäbä!

=> Niin että onhan tätä ollut ennenkin ja nauroin kovastikin tälle ketjulle tuolloin → 7½ VUOTTA sitten !

[i]Kalijoo&Naisia&Clubbausta!
ViestiKirjoittaja Pärinä-Perttu » 10 Elo 2010 18:48

Olen suuri painajaisenne!!! buahhaahhaha!!! eixje…?;o) tänään otan Mickey´s Big Mouth Olutta ja kuuntelen Neekerirappii…;o) eixje…?;o)…te kärvistelette ja ylistätte AA.ta täällä kuorossa… pultsarikerhoo…buahahhahaa…;o) mulla on makee Donna kainalos ja vedän sitä viikseen illal…;o) käyks kateeks…;o) eixje…? MJun friidun mitat on 171cm 55kg ja C75 daisarit…;o) maistus varman vanhalle pulsullekikin mutta etpäs saa pokattuu sellast…eixje?;o) AA.S on vaan vanhoja suonikohjuharppui ;o) buahahhahaha…;o)[/i]

viewtopic.php?f=42&t=24706&hilit=clubbausta#p622632

[i]ViestiKirjoittaja kuivahikka » 10 Elo 2010 19:07

KotkalanHammasLärvänen? Edelleen hengissä?

Mikäli kyse on samasta henkilöstä: olet samassa jamassa kuin vaikkapa neljä vuotta sitten… [/i]

Aivan täyttä varmuutta meillä toistemme kannanottojen lukijoilla ei ole siitä, onko jokainen ex-alkoholistiksi itsensä ilmoittava todellakin sitä.

Joskus voi jäädä pieni epäilys että jonkun kohdalla alkoholismi elää ja voi hyvin.

viewtopic.php?f=1&t=24707&p=622684#p622684 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vittu meitsi tulee Steissille darkslide reilamaan kaikki sen alueen reilit ja vedän flatilla kaikki Rodney Mullenin osaamat temput + Otan S.K.A.T.E. kisan Bam Margeran kanssa ja voitan sen. Sit meen Adriana Liman näköinen muija kainalossa exalkoholistin luokse ja tyrmään sen yhdellä lyönnillä ja otan sen Alessandra Ambrosion näköisen muijan toiseen kainaloon ja mennään yhdessä mun Lamborghini Urukseen, jossa on takakonissa 127 kg china white herskaa ja omatekoinen kattoluukku ja katolla gatling gun.

Ja kun exalkoholisti on “rap-gangsta” ja myös vasikka, niin ajan sen soittamat kytät pois mun gatling gunilla

youtube.com/watch?v=8RbL4PwTDsQ