kuumotus - poliisit :s

Voiko kytät tulla ovesta sisää iha ilma mitää lupia eihä ne lakia noudattele. oon “kadoksissa” ja pelkään että kytillä vihiä missä oon ja sit häkkiheilahtaa koska täst kämpäste i pääse ulos ku ulko-ovesta :s
mitäköhä minu kantsis tehdä ku en tiiä täältäpäi muutaka mihikä voisin mennä.
?

Ilman kotietsintälupaa saa poliisimies toimittaa kotietsinnän, jonka tarkoituksena on kiinni otettavan, pidätettävän tai vangittavan taikka tuomioistuimeen tuotavan tai henkilönkatsastukseen toimitettavan tavoittaminen. Ilman kotietsintälupaa on sallittu myös sellainen kotietsintä, jonka tarkoituksena on sellaisen esineen takavarikoiminen, jota on voitu seurata tai jäljittää rikoksen teosta verekseltään.

Edit. LINKKI

voi paska :smiley: okei otan ihan iisisti ei tässä hätää. oisha ne jo tullu jos ois tullaksee… mut eihä ne ovest pääse jos ei avaa vaihakeeko ne joltaa huoltomiehelt avaimen. vittu ei tää voi men näi :smiley: ;s pakko vissii vaihtaa paikkaa

kyl noi on ainakin omalla kohdalla mut löytäny millo mistäkin paikasta :slight_smile:… ennemmin tai myöhemmin, mut riippuu rikoksestakin jos jotain pientä ni eivät lähe ettii ottavat kiinni niinsanotusti “TAVATTAESSA”. Mut hei sehän on mukavaa ku on pieni polte ku mustamaija näkyy :slight_smile:

no 5kk pitäs pysyy piilos. mau ei etitä rikoksesta vaan ku oon alaikäne . nii kiinostaakoha niitä edees… mistäköhä ne tänne löytäs… juu oli joo ku esim mulla meni auto ohi nii olin vähä sydän kurkussa hyvä ku pystyin jatkaa kävelyy edes :smiley:D

^ Sua etsitään koska oot alaikänen? Mitä oot tehny jos et kerran mitään rikollista? Jos oot vaan jossakin kadoksissa kotiväeltäs, niin nyt kipinkapin ilmotat että missä oot ja että olet hengissä ja lopetat tollasen pelleilyn.

oon kadoksissa päihdelaitoksesta … ei oo pelleilyy en vaan jaksanu enää… nyt elän niinku itse haluun… ei aina jaksa miellyttää vaan muita. pitää pitää sydän kylmänä :astonished:

^ Helpommalla pääset kun palaat takasin. Et sä mitään pysty elämään miten haluat, jos onnistut saamaan itelles sosiaalitapauksen maineen ja merkkinnät ennen ku edes olet noin niinq yhteiskunnan täysvaltanen jäsen. Pääosin vaan vaikeutat omaa elämääs. Skarppaa ja kestä, maaginen 18 tulee täyteen jossain vaiheessa.

Kannatan myös että meet sinne laitokseen takaisin vaan ihan itse sen jälkeen sossu hoitaa kaiken kämpät ja kaikki. Elämä on valintoja nyt sun täytyy tehdä se ellet oo jo tehnyt.

Aika pitkälle samanlainen tuli oltua 10vuotta sitten itsekkin :slight_smile:… Tosi viel tänäpäivänäkin vihaan ihan jo periaatteesta poliisin naamaa :slight_smile: niin paljo turhaa ollu kiinni ettei usko ite pirukaan :wink:

se on yhtä helvettiä siellä… nöyryyttämistä ja se tylsyys päivästä toiseen… omien ajatuksien kohtaaminen. oon harkinnu itsemurhaa… kun oma perhe hylkää… :frowning: tuntuu tosi pahalta. en voi kohdata sitä tosiasiaa joka päivä siellä

nii mutta haluun siis elää suht fiksua elämää. mitä nyt vähän sekoilla. kun tykkään niin sekoilusta :slight_smile:mulla on jo sossuilla kaikki merkinnät… mul on liikaa huolestuneit läheisiä. siks myös lähin vittuun koska en kestä sitä. yritän skarpata ja kestää täällä missä nyt oon. tääl on myös mulle läheinen henkilö. tärkee tukihenkilö joka parantaa ehkä mut… aattelin palata tyyliin kuukautta ennen ku oon 18 niin saan silti jälkihuollon. elämä on valintoja täynnä ja nyt kokeilen omia siipiäni vapaana vihdoin. 13-vuotiaasta kierrelly kaikenmaailman laitokset joissa ongelmat vaan kasaantunu ja pahentunu.

Totaa, mitäs sit, ku täystät 18v? Mistä asunto?

Sillä siis kysyn tuota, kun olen itse karannut kotoa ollessani vähän vajaa 15v ja sain sitten erinäisten mutkien kautta sijoitiuksen muutamaa viikkoa myöhemmin. Kun olin 17,5v aloin etsimään omaa kämppää, siis vuokrakämppää tietty, mut kuitenki ja kolme kuukautta ennen kuin täytin 18, muutin löytämääni yksiöön. Sossut ja sijoituspaikkani jeesas tässä asuntoasiassa, eli sijotuspaikasta sain jeesiä asunnon etsintään, keittiövälineisiin ja muutamat pussilakanat ja sohvan ja sossusta sain imurin, keittiönpöydän ja tuolit ja sängyn ja verhot ikkunaan. Jos olisin päättänyt karata tuolta sijotuspaikastani puoli vuotta ennen täysikäistymistäni niin olisin jäänyt asunnottomaksi. Ei siis ois ollu kovin fiksu juttu ihan oman myöhemmän hyvinvoinnin kannalta. Eli mitä veikkaat, oisko asuntoo ehkä ikäänkuin tarjolla sit kun täytät, jos et olis hatkassa? Sillä se on niin kova juttu, kun saa oman kämpän, et sen takia kannattaa melkein olla jo vaikka ruoskittavana puolivuotta. :open_mouth: