Kuulumisia

Heippa vaan kaikki kohtalotoverit siellä!

Aloitan tähän nyt TAAS uuden ketjun ja jatkan tähän sitten kuulumisten kirjoittelua.

Tänään voin sanoa että olen todella ylpeä itsestäni, kaksi serkkupoikaani on tälläkin hetkellä tuossa naapuri asunnossa juhlimassa ja olisivat tarjonneet jo heti aamusta ilmaiset lonkerot ja kaljat. Mutta minäpäs tällä kertaa KIELTÄYDYIN! :stuck_out_tongue: En edes muista koska viimeksi olisin kieltäytynyt. Tekee kumman hyvää itsetunnolle tämä tuntuu ja onkin suuri asia minulle. Äsken nukuin päikkärit ja näin jopa untakin jo krapulasta ja kun heräsin niin huomasinkin että ompas minulla kumman hyvä olo. Mä alan nauttia tästä olotilasta hei! :smiley:

Moi,

Mitä sun kuulumisiin kuuluu?
On muuten melkoinen juttu kieltäytyä tarjotuista siidereistä, varsinkin näin alussa, mitä säkin olet.
Mulla on jo sellainen iloinen fiilisi se asian suhteen, että kieltäydyn sanoin:
-Mä en nykyisin juo enää lainkaan.
-Ootsä lopettanut ikuisesti?
-EN mä tiedä ikuisuudesta, mutta nyt ei toistaiseksi ole huvittanut :slight_smile:
Noilla sanoilla saa vähän pitkiä katseita ja kuiskutusta jälkeensä, mutta minusta vaan on niin kiva sanoa, että mä en juo.

Minä syö lakumix pussia suurella antaumuksella.
Raittius tuo mukanaan outoja ilmiöitä, kuten karkin syönnin ja lihomisen.
Viikon päästä on taas työpaikka bileet (ihmeellinen työpaikka kun jatkuvasti on jotain juttuja, missä voi vetää koomat!).
Menen autolla ja lähden autolla.
EI tarvii edes selitellä, kun aamulla on aikaisin aamuvuoroon meno.
Ajattelin jopa herkutella tällä kertaa sillä miten ryhmä käyttäytyy kännissä.
Olen kyllä ilkeä. Odotan jotain dramtiikkaa :slight_smile: Usein se draaman kohde olen jossain määrin ollut aina MINÄ.
EHkä saan siitä motivaatiota jatkaa tätä hyvin alkanut raittiusmatkaani.
SIlloinhan se on sallittua, vai mitä :question: :smiley:

Hei, kiitos kysymästä kuuluu aika hyvää. Lukuunottamatta tappeluita aviomieheni kanssa, johtuisikohan vierotusoireista…? Mutta jokatapauksessa on väärin purkaa se häneen.
Huomenna aloitan sitten vihdoin viimein sen Antabuksen annoksella 800mgpvä ja sitten kolmen päivän päästä annos pienenee. En tie miksi siinä noin iso alotusannos pitää olla, ehkä että saadaan hyvä vaste näin alkuun.
Onko sinulla ollut haittavaikutuksia Antabuksesta, mikäli käytät sitä?
Tuossa pakkausselosteessa on että yleisimmät ovat väsymys, ripuli, huonovointisuus ym.
Mutta kaippa se on aikalailla yksilöllistä.
Ois ihan kiva kun te kohtalotoverit listaisitte tähän noita yleisimpiä haittavaikutuksia joita teille on mahdollisesti tullut. :question:

No niin, nyt on ekat antabus liemet juotu, oli muuten pahaa. :unamused: Vaikka onhan se alko vielä pahempaa! :sunglasses: Mulla menee 4 poretablettia päivässä nyt ekat kolme päivää ja sitten yksi tabletti jatkossa. Aikas isoilla annoksilla alotellaan, jotenkin hieno tunne kun tiedän ettei nyt olekaan sitä vaihtoehtoa että JOS kuitenkin joisin tänään.
En juo ja hyvä näin. Onkos teille tullut minkälaisia haittavaikutuksia Antabuksesta? Olen kuullut että maha tulisi kipeäksi :frowning: Minulla muutenkin herkkä maha (johtunee ryyppäämisestä sekin). Tuossa aiemmin kysyinkin noista haittavaikutuksista mutta kysympä uudelleen jos joku vastaisi :slight_smile: Soitin tuossa aamulla kahdeksan aikaan lääkärille että voiko tuota kortisonia käyttää kun siinäkin kuitenkin lukee alcohol vet…jotain. Sanoi että voi käyttää. No, toivottavasti hän keskittyi kysymyksiini ja vastasi oikein. Hyvää lauantaita kaikille!

Minua Antabus auttoi tosi paljon alkuun. En huomannut antabuksella olevan mitään vaikutuksia itseni, mutta tuskin olisin huomannut vaikka vaikutukisa olisi ollutkin. Kyllähän se viinankäytön lopettaminen alkuun sekoitti melkein kaikki kehon toiminnot :smiley: .

Kiitos vastauksesta Smokki.

Mitenkäs jouduitko kaupassa lukemaan kaikki tuoteselosteet ettei vaan sisällä alkoholia?

Ajattelin että tommoiset perusruuat mitä nyt yleensä ostan esim. Tonnikalaa öljyssä, herne-maissi-paprikaa, raejuustoa, jne. Eivät varmaankaan sisällä alkoholia. Deodoranttia vissiin uskaltaa käyttää kun pullossa lukee 100 % free 0 alcohol. Entäs kasvorasvat ja muut vartaloemulsiot? Kamala jännitys tässä että mitä uskaltaa käyttää ja mitä ei. :open_mouth:

En oikeastaan ole lukenut tuoteselosteita muista kuin alkoholittomista oluista. Deodoranttejakin aluksi kokeilin vain hieman varoen. En minä asiasta mitään numeroa tehnyt itselleni.