Kuulemiasi käsityksiä - joita olet ihmetellyt?

Mä olen ihmetellyt tätä opetusta tai käsitystä, jonka mukaan TAVIS©® luokan ihminen. joka ei siis ole Alcoholist®© on Henkisiltä kyvyiltään luonnostaan, kuin Taivaan Lahjana sillä tasolla johon Alcoholist© kykenee vain vuosien,jopa vuosikymmenten AA-ohjelman tekemisen avulla… Jotkut AA-laiset ovat sitä mieltä tosin, että tulokas saattaa jo tullessaan olla terveempipäisempi kuin joku pitkään AA-ohjelmaa tehnyt , joka on tullut huonossa hengenkunnossa ryhmiin… Itse olen nähnyt päästään vialla olevia ei-alkoholisteja jotka käyttäytyvät kuin alkoholistit vaikka eivät ongelmaisesti juokaan… hehe… :smiley: Olen myös nähnyt TAVIS©:n omaisesti käyttäytyviä ja toimivia lakohoisteja

Kyllä ne Jorgin kirjoitukset, jotka ihmetyttää.

Muuthan kirjoittaa nykyään ihan asiallisesti.

Niinpä, MUN käsitykset ovatkin AINA VÄÄRIÄ ja AA-VALTIOMIEHET ovat kaikissa asioissa OIKEASSA…

En ole ollut palavereissa useaan vuoteen ja kun puolisen vuotta kävin, niin suuren avun sain.

Tuollaisiin kummallisiin juttuihin kuin Jorg kirjoittaa en koskaan törmännyt, ei valtiomiehiin eikä mihinkään muuhunkaan.

Ei ole Mersua ei lainkaan autoa, en ole varakas enkä ole mikään valtiomies.

Kuitenkin minulla on hyvä koulutus ja senverran järkeä, että typeryydet tajuan.

No alkoholismiin liittyy olennaisena osana LOPUTON PÄTEMISEN TARVE ;o);o);o) AA:sta saa korvikkeen kapakassa ennen tapahtuneelle uhoamiselle ja KaikkiVoipaisuudelle :smiley: :smiley: :smiley:

Annoit juuri ihmeteltävän käsityksen. Lentävän lauseen joka on kutes on.

Ei alkoholistiin liity sitä enempää kuin muihinkaan. Jollain on jollain ei. Alkoholisti on monelainen ihminen kuin kaikki muutkin. Alkoholistilla vain juominen on osa elämää. Niin suuri osa että se häiritsee. Loputon pätemisen tarve on eri asia jos sitä on.

Monta hullunkurista käsitystä on laitettu liikkeelle. Näimme yhden.