kuukausi päihteittä

Kuukausi ilman uhkapeliä tahi alkoholia,mieli on puhdas,uutta mietittävää syntyy päivä päivältä lisää,uusia ideoita jne.30vuotta sekoillut ja selvitellyt ongelmia.nyt on velanmaksun aika sekä läheisille pahan olon tuottamisen korvaaminen.ei tämä helppoa tule olemaan,välillä päivät on tosi pitkiä ja tylsän tuntuisia,mutta oikotietä onneen ei ole,tsemppiä ja kannustusta tarvitaan. Kaikkea hyvää teille kaikille toivoopi toipilas.

Hieno homma! Kuulostaa siltä että alat päästä vähän normaalielämän syrjään kiinni.

Itsellä tuli eilen 2 kuukautta täyteen ilman alkoholia ja täytyy kyllä sanoa että olo on mitä mainioin. Suosittelen siis jatkamaan samalla linjalla, sillä päivä toisensa jälkeen tulee olemaan toista parempi.

Jos kiinnostaa niin voit myös liittyä meidän yhteisöön http://www.riippumattomat.com osoitteessa. Siellä on vähän porukkaa toistaiseksi mutta pikkuhlijaa alkaa ryhmä kasaantua. Jatkuvasti uusia käyttäjiä tulee, ja toivottavasti pian saadaan jo keskusteluakin aikaiseksi ja ryhmähenkeä luotua. Tervetuloa siis tutustumaan.

Raittius on semmoinen asia että sitä ei osaa arvostaa ennen kuin sen todella kokee. Hyviä asioita alkaa elämästä putkahtelemaan ja sitten oppii nauttimaan ihan pienistä asioista kuten vaikka jäätelöstä. Elämä ei ole enää niin suurudenhullua kuin juovana aikana.

Hauskaa sadepäivää sinulle! :slight_smile:

Kiitos vastauksesta,Se oli mun uran ens.viesti takaisin täällä kirjoituspalstallani,voitaisiin kirjoittaa ja tsempata toisiamme,raitis elämä on mulle ihan uutta oon ollut tuurijuoppo,3vkk pisin raitis jakso.silmät on vähän ihmetyksestä auki.elämä on elämisen arvoista.hienoja kokemuksia haluaisin kokea ja muistaa ne myös myöhemmin.tsemppiä sulle,perässä tullaan 1kk on paljon mulle mut ei tarpeeksi paljon.

Hyvä homma! Jos haluat heti tulla juttelemaan niin minä olen paikalla tuolla Riippumattomien Akuutti chatissä tälläkin hetkellä. Ei tarvitse rekisteröityä jotta pääsee sinne juttelemaan. Tulehan vaan niin turistaan, on nimittäin tänään ollut aika hiljaista siellä.