Kusitesti huomenna - Auttakaa!

Saako pirin laimennettua kusitestistä näkymättömiin, samalla tapaa kuin pilven? otin viikonlopun aikana noin gramman ja sitä ennen noin 5 dexterdinee 5mg. Savua poltettu 2 viikkoa sitten ja silloinkin heikkoa budia. Eli ryyppään vettä 4l+pannullinen kahvia, vitamiinia ja kreatiinia, niin todennäköisesti seulat läpi?

piri on siitä huono et se näkyy yllättävän pitkään ja hyvin JOS sulla on esim. runsasta käyttöä takana.

joltain oon kuullu et tavallinen sitruunamehun juonti auttaa?? (noinkohan kun ei oo tullu vastaan tällästä ni enpä oo kokeillu :smiley: mut voihan se olla)

ja sitte oon kuullu et liharuoat auttaa → virtsasta tulee “hapan” (ne jotkut pH jutut)

paremmin mä en ainakaan osaa neuvoa… :unamused:

Dexet ei näy… Riippuu pirin vahvuudesta ja oman kehon aineen polttamisesta… Mul näkyy 3pv mut kerran ku otin liian myöhään (lauantai-aamun puolella) viäl yhet ni 2pv:n käyttö näky viäl Ma aamuna (mul on poikkeuksellisen nopea aineenvaihdunta) jonka ansiosta oli uudet testit ja sit lens töistä pihalle, onneks siit on aikaa +5v reilust…

Mut ei voi huijata, jos saa aikaseks vesi-seulat, ni sit joutuu uusiin seuloihin ja… Ota vastuu itestäs ja älä vedä piriä jos et tiedä koska testit on. Kaiken lisäks useest jos puhuu omahoitsulle et ku kävi moka, ni ei tarvi antaa testejä sinä päivänä… Mullakin ois joustettu jos olisin vain ollut rehellinen vaik kyse oli töistä. Se on vaa et meet testeihin ja odotat vastauksia, jos tulee positiivinen ni voithan sanoa ettet oo käyttäny! On noita syitä kyl olemas, jos ei muuta et baaris joku on laittanu juomaan jotain; ainoa vain et sä et kuseta niitä, ne tietää kaikki syyt klinikal joilla kusetetaan; sä kusetat itteäs… Meen nukkuu… Jaksa paasata, mut järkeä päähän. Jos ajatte autolla ja vedätte jotain varautukaa siihen tikku-testii ja jos tiedätte et voi tulla ylläri-testit koska vain, ni käyttäkää vaan silloin, ku se on 100% turvallist kuten lomalla!

No way :exclamation:

:open_mouth: Siis miksi te ihmiset yleensä annatte seuloja, koska kuitenkin joudutte kuumeisesti miettimään kuinka voisi fuskata??? En ole ymmärtänyt tota koskaan, tosin jos on kysymys lapsen menetyksestä mikäli on positiivinen—silloin ymmärrän…Mutta se taas ei ole lasta kohtaan oikein. Tiedän miten voi nopeuttaa amfetamiinin puoliintumista 50%:lla, miten saada THC näkymästä vaikka on polttanut edellisenä päivänä, jne. Myöskin Googlettamalla löydät tietoa, ettei tarvitse valmiita vastauksia täältä. Mutta toveri hyvä, mieti miksi annat niitä seuloja. :question: :question: :question: :wink:

Mulla ei näkynyt koni, pamit tai edes metadoni kuses, vaikka oli 120 mg metadoni annos päivässä. Konii olin ottan kolme tuntii ennen testii, pamei joka päivä, mutta en kerro mun satavarmaa kikkaa, koska en tykkää siitä, että ihmiset kusee omaan suuhunsa kusettamalla ihmisii jotka yrittää auttaa. Kyseistä kemikaalia saa kaupasta, on halpaa, eikä tarvii ottaa kuin lusikallinen ennen testii.

Puhtaat tuli. :sunglasses:

Eräs ystävätär vuosia sitten kertoi saaneensa puhtaan seulatuloksen, vaikka pirin käyttö (iv) olisi mitä luultavimmin näkynyt. Mutta hänpä joi sitruunamehua jotain kuusi litraa seulaa edeltävänä päivänä ja uskoi tämän edesauttaneen “puhtaaseen” seulatulokseen. Mutta hei! Jos toi pitää pitää paikkansa, niin voidaanko ylipäätään puhdistaa elimi :unamused: stöä sitruunalla vai onko testit happamuusarvoihin perustuvia. Ihan tavallinen ruokasooda muuttaa happamuusarvoja, mutta mielestäni emäksiseen suuntaan, ei “sitruunan suuntaan”. En tiedä. :unamused:

Testeissä katotaan pharvot ja kreatiinipitoisuudet.

Ja testeissä katotaa myös et jos kusi on liian neutraalia (eikö se hapanta lieväst oo), ni se on vesikusi. Samoin ei mitata esim- amfea tai bubrea vaan mitataan vasta-aineet jotka näkyy paljon pidempään. Siks trambot ei näy testeis ku niis ei oo mitää opiaattia kuten artuis jota testattais. Ja veres näkyy paljo vähemmän aikaa aineet ku kusessa. Juu nyt on NIIN jumis ku en oo nukkun lainkaa enkä silti oo vetän stimui, vaa ku askartelin tuos koko yön (no avokki oli dokaas ni se vaikutti asiaan) ja sit ku se nyt tuli kotii ja lähes sammu sinne makkarii ni ei paljo huvittan mennä nukkuu ja nyt sit tipahtaa, joten toivottavast tos on jotain järkeä edes… :open_mouth:

Osaatteko kukaan sanoa, että kuin kauan semmonen vähäne iv käyttö subua (noin milli per päivä kuuden päivän ajan) näkyy seuloissa? Tätä on varmasti jo täällä useesti kysytty, et kauan subu näkyy, mut tuntuu liika vaivalloiselta ettiä nyt niitä vastauksia :blush: Jotenki musta tuntuu, et ei noin vähänen käyttö varmaan paria päivää pidempää näy? Voisko joku viisaampi valistaa :slight_smile: Mä otin subua viime viikon ma-pe sit pidin la-ma taukoa ja tänään tiistaina otin taas jonku millin… näkyyköhän pe seuloissa? siis oon mä käyttäny subua VALITETTAVASTI jo useamman vuoden ja nyt yritän vähentää, en muista tätä käyttöhistoriaa tarkasti niin usean viikon päähän, et saisin tähän kaikki annokset ja tauot laitettua, mut joo kai te ymmärrätte mitä ajan takaa… Periaatteessa hyvä, että tulee pidettyä taukoa subusta noiden seulojen takia, ni eiköhän noin pienestä annoksesta pääse jo kohta kokonaan eroon? eikö? Eli pointti oli :smiley: et näkyyköhän perjantaina seuloissa mitn? se menee vielä varmistukseenki… Olisin tosi kiitollinen ku joku fiksu jaksais vastata!

Malibu! mulla on ainaki näkyny trambot testeissä, ku ne meni varmistukseen… En tiiä sit näkyykö niissä testeissä mitä ne terveysasemilla ottaa,mulla ei näkyny mutta kaveri väittää, että se näkyy niissä opiaatteina… ei ole varmaa tietoa. mut siellä varmistuksessa ainaki näky. Olin kyllä ottanut päivä ennen testejä, ku elin semmosessa kuvitelmassa, että ne ei näy pikatestissä, eikä kyllä mulla näkyny ja et ne ei lähetä negatiivisia seuloja varmistukseen…Niin ja olen jopa kuullut, että tramaleille on joku oma pikatestikin, mut enpä ole koskaan semmoseen törmänny.

Aijaa… :open_mouth: No doping-testeis ne näkyy ja sit lääke-erittelyissä (eli otetaa meillä vain jos on muksu), mut mul ku meni trambot ni jos olin ottanu vaik yskänlääkettä jossa oli kodeiinia ni heti kysyttii et miks opparit näkyy? Ja sama osa sano aikoinaa tääl et rivat näkyy neg. testeis ku testataa bentsodiatsepiimei ja osa et näkyy… Ku tääl kysytää usein ihan normi-testeis, ettei oo mitää lääkeaine-erittelyä esimerkiks… Kyllähän siit voidaa testata vaikuttavan aineen vasta-aine ni näkyy varmaan mikä vain tuol periaatteel, mut meil sit ei rekata kyl oppariks testeis; ainakaa reilu vuos sit ollu… Mul siis otetaa testei klinikal jos otetaan…

Eikä mul aikoinaa näkyn myöskään sairaalan testeis trambot positiivisena… Mut ehkä se oli tarkempi testi ku perus-huumetesti. Ei esim metyylifenidaattikaan näy normitesteis mut jos oot urheilija ni siellä näkyy… :unamused: