Kusessa seulan takia.

Elikkä olen ollut koulussa seurannassa Cannabiksen takia. Ja minulla alkaisi harjoittelu ensi viikolla, joten minulle tehtiin testi eilen nähdäkseen voinko osallistua harjoitteluun… Ja testin tulokset olivat todellä yllättävät. Näytti positiivisena THC, Trisykliset masennuslääkkeet ja Barbituraatit… ihmetyttää vaan sillä en ole ikinä koskenu kahteen jälkinmäiseen… olin revetä nauruun siell terkkarin luona, muttä vähä vaikeata yrittää selittää tilannetta… joten ihmettelen että miten noi kaksi voisi tulla positiivisiksi. ja kukkaaki polltanu viimeks 1,5 viikkoa sitten, ja ennen sitä satunnaisesti, kerran viikossa… olisi kivaa jos jollain olisi minkäänlaista tietoa että miten tollaset tulokset on mahdollisia?

Ne pikaseulat on epäluotettavii. Sama ku heittäs kolikkoo 50/50 et onkas pos vittu… myytinmurtajis ne testan noitten luotettavuutta ja kuulemma tosi moni saa potkut väärän positiivisen takia. Labra seuolonta on sitte 100% tarkka.

okei, no aionki huomenna sanoa et lähettää sen testin massaspektrometriin :smiley:

ihan vaan kusitesti… oon ymmrtäny et senki voi varmistaa tolla laitteella?

Mulla otettiin kerran A-klinikalla seulat. Olin polttanu vahvaa kukkaa viikon putkeen. Olin pilvessä kusitestin antaessakin :slight_smile:

Kusitestissä ei näkyny ku bentsot. Tosi päteviä testereitä juu :slight_smile:

Naurattaa tää ketjun otsikko vaan uudelleen ja uudelleen… Kaatuiko kippo housuille vai…? :laughing: :smiley: :slight_smile: :unamused:

Nooh, ajattelin vaan tarjota vhän huumoria :smiley: