Noh kirjoitanpas tänne, ku on sellanen fiilis, et seinät kaatuu päälle. Oon nii pettyny itteeni. Yritän/haluan lopettaa bubren vetämisen, oon kärsinyt ajat sitten fyysiset reflat, mutta silti retkahtelen koko ajan. Tai voiko sitä sanoa edes retkahteluks, jos viime viikolla otin neljä kertaa ja täl viikolla otanu kolme kertaa(?) Alkaa jo vaikuttaa käyttämiseltä. Pelottaa, et koht oon taas samas pisteessä ku viime vuonna. Tää henkinen riippuvuus on nii kamalaa. En ymmärrä, miks teen näin. Eilenkin olin 110%:n varma, et otan, mut en ottanu. Punnitsin bubre kädessä, että ollako järkevä vai ei. Lopulta pakotin itteni jumppaan ja se auttoikin. Sen jälkeen söin terveellisen iltapalan, oli hyvä fiilis, etten sortunut taas. Mut sit tänää; ku pää oli selvä, nii oli muka niin kauhee ahditus-moodi päällä, eikä mikään kiinnostanut, ei jaksnut mtn. Luulen, et muka tartten tota paskaa, et jaksan. Otin sit, vaik mul oli selvä suunnitelma. Kelasin, et to-su ku olisin ollu ilman, niin maanantaina töihin meno olis varmasti menny paremmin, mitä täl viikolla.
Oon tajunnu, etten oo tottunut olemaan selvinpäin (no oho.) Kun vedin päivittäin, nii kelasin, et mul on mukamas normaali-olo, mut ei todellakaan ollut. Nyt en osaa käsitellä mtn tunteita ilman jtn vitun kemikaalia. Oon sen verran kauan “lääkinnyt” kaikkia fiiliksiä elämässäni, että tää lopettaminen tuntuu todella pitkältä polulta, jota on vaikea kulkea. Jos oon ollu surullinen, vihanen, ilonen, ahistunut, jännittynyt, ihan mitä vaan, niin oon ottanu.
Tuntuu, ettei missään oo mtn järkeä, en vittu jaksa tätä elämää, kerta oon siitä näin vaikeeta tehny. (Sori,masentavaa teksiä. En tiedä oliks tää ketju tällaseks tunteenpurkaus-hommaks tarkotettu, pakko vaa johonki kirjottaa.) Noh mut kummiski… Jatketaan… Miks teen ittelleni kerta toisensa jälkeen hallaa? Tiedostan täysin, mikä olis järkevintä, sillon ku tulee halu ottaa, eli helveti olla ottamatta. Ja mitä järkeä mun on ottaa, kun tulee vaa huono olo ja kauheet morkkikset?! Nytkin on ihan oksennus-olo. Ennen ei lähes koskaan tullut pahaaoloa, mut nyt tää sama kaava toistuu over and over again. Vaikka määrällä ei mun mielest ole väliä, nii otan nii VÄHÄN ettei mitään rajaa. Tarkotan, et mun mielest on yhtä paha asia ottaa sen verran, et toimii/ei toimi.
Olis vaa nii helppoo olla, et “ok,vedetään sit” ja unohtaa koko lopettaminen. Mut tiedän, etten pysty siihen, en halua olla käyttäjä loppuelämäni. Haluan elämältä nii paljon enemmän. Vittu mitä itsesääliä.
Miten vois aivopestä ittensä, ettei otais, kun tulee mieliteot…! Yritin ajatella plussat/miinukset, yritin viivytys-tekniikkaa(mikä kyl eilen toimi,) mut silti oon taas jollain tasolla itteni kanssa lähtöruudussa. Vittu mitä kamppailua jonku vitun aineen kanssa. Helvetti.
Täähän oli kunnon tunteiden purkaus. Huoh.