Elin kauhujen yön 13.1.2018. Koin helvetin pelottavan, ahdistavan ja surullisen psykoosi-tripin järkyttävien hallusinaatioiden kera. Koin kuoleman miljoona kertaa. Synnyin ja kuolin yhä uudelleen ja uudelleen ja kävin helvetin ja taivaan välillä ja koin pahimmat pelkoni.
Toissailtana olin vetänyt nokkaan 2kpl 7.5mg Zopinoxia ja yhden niellen. Sitä edellisenä vkoloppuna kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni Subutexiä, jota vedin myös nokkaan yhden viivan.
Tämän elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen tripin laukaisi kannabis, jota polttelin n. 0,4g sinä iltana. Olin käyttänyt kannabista säännöllisen epäsäännöllisesti jo jonkun aikaa, mutta nyt lähiaikoina vieläkin runsaammin.
Trippiä en jaksa lähteä sen koommin kuvailemaan, koska oli niin rankka kokemus, mutta niin paha se oli, että poliisit joutuivat viemään minut putkaan, koska riehuin kuin demonin riivaama ämmä niin, että kämpässäni meni vessan patteri/putkistot hajalle (koska kiipesin ja roikuin niissä…kyllä). Ottaen vielä huomioon, että sain sakot virkavallan vastustamisesta. Voimaa oli kuin pienessä kylässä enkä tiedä mistä se kaikki voima oikein tuli. Poliisitkin joutuivat taistelemaan vartin, että saivat minut rautoihin, jotka piti laittaa niin kireelle, kuin mahdollista. Luojan kiitos, että ennen sitä kaveri pidätteli mua kaikin voimin, etten satuttanut häntä (lähellä kyllä oli). Itseäni kerkisin satuttamaan mm. sen verran, että puristin sähköjohdon täysiä ranteeni ympärille, niin ettei veri kiertänyt (tästäkään ei mitään hajua, kerrottiin jälkeenpäin…). Onneksi kaveri kerkisi kuitenki kaiken riehumisen ohessa soittamaan hätänumeroon, ennen kuin mitään peruuttamatonta ehti tapahtua.
Mutta hyi helvetti. Tämä, jos jokin, oli opetus minulle painaa jarrua ja laittaa prioriteetit tärkeysjärjestykseen. Minä, joka olen aina ollut kaikkia muita huumeita vastaan, paitsi kannabista (nykyään kyllä ehkä sitäkin), olen kokeillut 4 kk aikana sellaisia huumeita, joihin en olisi ikinä kuvitellut koskevani. Kaikki alkoi piristä, sitten vähän sieniä kokeilin, sitten kokaiinia… Sitten tuo Subutexi.
Ei saatana, oikeasti. Kyllä tuo trippi jos jokin pisti miettimään asioita. Kannabis sen laukaisi, mutta luulen, että se oli kaikkien noiden paskojen yhteissumma. Ottaen vielä huomioon, että syön masennuslääkkeitä (Escitalopram 20mg) ja takana erittäin rankka vuosi. Plus sekin vielä, että pelattiin kavereiden kanssa spiritismiä tuona samana iltana, kun vedettiin noita Zopinoxeja, alkoholin kanssa tietenkin. Oikein helvetin järkevää, etten sanoisi.
Tämä kaikki tuska, kipu ja myötähäpeä piti kokea, että sain jonkinlaisen herätyksen elämässä. Ei päihteitä eikä henkimaailman kanssa pelleilyä minulle enää, kiitos.