Moron moron!
Tuli tuossa tällanen pilleri vastaan… Myyjä ei tiennyt tämmösistä asioista yhtään mitään ja kertoi vain että nyt on 100 prosenttista… Noh mä kun omasta mielestäni tiedän aika paljon niin koitin sitten kysellä… No se oli kuulemma vauhtia… No sitten ku sellasta lykättiin käteen niin se olikin se llanen tabletti… ei kapseli…sis huom… EI kapseli… täysin pyöreä, lituska kuitenkin ettei sentään pallo. Mun mielestä ruskea… Mutta ois se saattanu olla myös joidenkin mielestä punainen… , ehkä paras sanoa että punaruskea…KÖ?
No kuitenkin… Sitten sen kerrottiin olevankin ADHD lääkettä… No kun tää myyjä ei tiiä mitään muuta mistään ku örisemisetä kännissä ja viinan myymisestä 100% voitolla… piikkiin tietty kun alko ei myy… No hän nyt sitten oli siinä örisemis vaiheessa varmaan pari kolme pulloa Vergiä vatassaan…
No kyllähän mä sen ostin sen yhden pillerin ku se oli sentään “100%” Ja eiku kotiin ettimään netistä mikäs se oli… Ei löytynyt mitään muuta ku että ois saattanutkin olla 60mg Oxy… Noh kun on noi Oxyt jääny multa melkein käyttämättä niin halkasin sen… Se oli sitten aika outo tapaus… Siis värin jo tiedätte, mut koko oli n. 9mm halkaisijaltaan ja paksuudeltaan n. 5mm… Ei nyt sattunut olemaan mikrometriä vaan ikivanha työntömitta. Oli depotti… Mutta kummalisinta siinä oli ettei ollut mitään merkintoja pinnalla ja siältö oli kaksikerroksinen…Ylempi/alempi oli valkoinen ja vastakappale sitten pinkki/punainen, nyt en ihan muista… No sehän sitten piti kuoria… Punainen/ruskea/punaruskea kuiri pois ja sitten oli vielä jäljellä samanlainen kalvo kuin Concertoissa… no sekin lähti epäconcertomaiseen tapaan aika hyvin irti terävällä veitsellä., sitten sellanen neljännes kitaan… maistu salmiakilta… Kun ei olllu sisällössä mitään mustaa tai harmaata (kaikki kuvailee sen Concertan “pahan aineen” värin eri tavalla) niin kielen alle meni koko neljännes väri kerroksista huolimatta. No kyllä se jossain tuntu, ei kyllä ollu mikään opiaatti/opioidi… Noh sittenhän olikin mun mielestä hyvä idea vetääkin kaikki loputi naamaan…Noh sanotaan näin että se 3/4 kyllä meni ihan puuroks suussa joten oli sitten pakko nielasta se… ja sanotaan näin että olin hyvin intensiivisesti melkein 12h kiinni DS3 -pelissä…liikkumatta, sormia oikeaa kättä ja silmiä lukuunottamatta…
Tää nyt ei oo mikään mainostus tai mikään kehotus eikä missään nimessä opetus… vaan kysymys…
Koska se ei kuvaukseltaan vastaa mitään metyylifenidaatti tuotetta mikä suomen apteekeissa on (Lääkeinfon mukaan), niin mikäs hemmetti se oli… Se oli joku keskittymis häiriöisille tarkoitettu piriste mutta mutta mutta MIKÄ? Jäänyt painamaan sydäntä kun ei tiedä mitä on taas kurkustaan kulauttanut…