Kysymys on narettava ja pelottava.
Mastodontti?
Sä ainakin voit juoda yhden tuopin, kun sullehan alunperin annettiin väärärä diagnoosi f10.2
Menehän sinäkin nukkuun vaan…tulee haikia huominen kun juo!
Ei tule uni ja jos tulisikin alkaisi liskoja tulla.
Mutta olisi viestissäsi pointtikin, että taas tää hölmöily alkaa.
Modet voi mun puolesta taas pistää banniin mut pariksi viikoksi.
Ei muistella pahalla
Ihan fiksunhan sää olet kun vaan haluat!
Jätät sen hämmentämisen nyt pois ennenkun pahempaan ränniin ja kellariin itsesi vedät.
Sitäpaitsi ihan hauskoja ja Hyviä juttujahan sulla on ollut… ainakin välillä… eli turhaan itseäsi täältä poistelet!
jokin palkinto olisi paikalllaan,riittävä rahasumma ja luulisin että vaikka voisin…
tuossa voi olla eräs syy epäonnistumiselle kun miettii koko ajan määriä ja
vertailee kuka on kovin…
jokuhan on aina kovempi doku, joten on jatkettava suoritusta
ja
toisaalta
alentuva eli ylimielinen ei usein vaan onnistu missään…tai noin luulen ja väitän.
vaan en kyllä tiedä mitään
ja
sitten luulen sitä enemmän…
minua on aikojen saatossa sanottu trolliksi joidenkin kirjoittajien taholta ajoittain…
nyt syyllistyn kohdallasi samaan epäilyyn eli kuvittelen vilkkaassa mielessäni,
että kirjoittelet jonkin roolin takaa…
mistähän lienee tuokin oletus johtuu ja samapa se…oot mikä oot ja niin,ei muuta ku tsau,
No siihen ei paljon rohkeutta tarvittaisi.
Yksinkertaisempaa olisi kysyä kuka haluaa juoda oluen. Jos haluja ja mahdollisuus on niin eiköhän senvertainen rohkeus sitten löydy keneltä tahansa. Muuten aika arat ja milloin mitäkin pelkäävät kaverit ovat kovinkin usein rohjenneet kaljaa juoda -vielä silloinkin kun lähes kaikki muu on jo pelottanut. Ihmisiä karteltu, verhot vedetty ikkunan eteen, puhelin suljettu, katselta piilouduttu tummien lasien taa, haettu sairaslomaa paniikkiin vedoten, kurkittu sängyn alle ettei vaan siellä mitään peikkoja olisi.
En nyt oikein ymmärtänyt mitä kysymyksellä ajettiin takaa?
Uskaltasin mutta en halua. Olut on pahaa, hyhhyh.
Ootte varmaan kaikki joskus aistineet sen hajun, joka leijuu kauppojen tölkinpalautus-automaattien liepeillä. Sehän tuoksuu ihan ns. sille itselleen.
Olet ihan oikeassa. En itsekkään enää ymmärrä mitä kysymyksellä hain takaa.
Ainut vaan, että humalassa muutun just tuollaiseksi turhanpäiväiseksi suunsoittajaksi, joka uhoaa näppiksen takaa .
Kai se on uskallettava tänä yönä olla juomatta se olut
^ sähän oot varsin fiksu kaveri!..ainakin selvänä!
Tottakai voin, vaikka useammankin mutta ei tramadolin päälle oteta tippaakaan etanolia, eli en uskalla, enkä myöskään halua sekakäyttää noita missään nimessä yhdessä vaikka eri psykoaktiivien yhdistäminen nyt ei mikään ongelma yleensä olekkaan Vois sitä joskus saunan yhteydessä tai hyvän ruuan äärellä (esim. kiinalaista ja riisiolutta) joskus testata tai jos on oikein kunnolla juhlaan aihetta 1-3 annosta. Se eräs väärä diagnoosi oli tosiaan F10.2 alkoholiriippuvuus kun oikea oli F10.1 alkoholin haitallinen käyttö (juomista kuin rappioalkoholisti) ja olen saanut myös toisen täysin väärän diagnoosin aikanani nimeltä F19.25 Useiden lääkeaineiden tai muun psyykkisiin toimintoihin vaikuttavan aineen aiheuttama riippuvuusoireyhtymä, jatkuva käyttö siitä huolimatta, että päihdelääkärit katsovat ettei tälläistä ilmiötä ole potilaalla olemassa
Onneksi muuten nykypäivänä asia voidaan ainakin yksityispuolella todentaa hyvinkin tarkkaan jos potilas on siihen täysin suostuvainen. Vakava lääkeresistentti masennus+ahdistushan taas nyt voi aiheuttaa mitä nyt sitten kenelläkin (kuten nyt vaikka sitä järjetöntä dokaamista) mutta kun se on remissiossa niin päihteitä katsoo hieman toisella silmällä
Tässä on kovinta kamaa mitä dontti nauttii nestelääkityksenä mutta vain labrojen kautta:
Ja toisiksi vahvinta kamaa on kun laittaa neljänippua luomuyrttejä sekaisin+vettä ja kaataa vain kitaan Suosittelen laittamaan tilkan jotain terveellistä öljyä sekaan.
Kyl mä sellanen pelkuri olen, etten mä kyllä uskalla juoda edes tuota yhtä olutta.
Mä oon niin kova jätkä, että uskallan olla juomatta sen oluen!
Oikea asenne. Kummaa kuinka nuorena ja vanhempanakin oli sitä mieltä, että nimenomaan kovat hemmot juo ja paljon.
No se selittynee sillä, että monissa kirjoissa ja leffoissa joita nuorena harrastin, päähinkilöt tinttasivat kunnolla ja se tietysti vaikutti. Myös tietysti yleiset asenteet, jotka vielä nytkin on vallalla.