"Kuka näyttelisi pääosaa elämäkertaelokuvassasi?"

Tämä IMDb -sivuston perinteikäs kysymys sai minut äsken ensin nauramaan makeasti - ja sitten pähkäilemään vastausta kieli poskessa! :smiley:

No, minä itsehän olisin selvästikin Anthony Edwards roolissaan “tohtori Greene” Teho-osastossa! Hahmo on ihan fiksu ja ammatissaan ohjat käsiinsä ottava, mutta siviilissä sitten aivan liian kiltti ja ystävällinen omaksi parhaakseen - varsinkin naisasioissa! Hahahaha! (On minulla kyllä tukkaa vielä päässä ja suorastaan naurettavan blondikin olen, mutta…)

(Jaa, taisinkin vastata vähän ohi kyssärin. Blaah, menkööt!) :smiley:

mun piti oikein guuglettaa minkä näköinen on Anthony Edwardas :smiley: tunnistin toki heti, kivan näköinen, tai oikeastaan komea.
sulla tosiaan meni vähän puurot ja vellit sekaisin, eli nyt otit Edvardsin roolihenkilön persoonan itsellesi.
siis kuka näyttelisi elämänkertaelokuvassa… öööö, tätä pitää miettiä. mä palaan tähän asiaan! :laughing:

youtube.com/watch?v=xVCr8cwvFRE

Tuo levy on niin kuin meikän elämäni soundtrack, joten Teemu Bergman ilman muuta näyttelisi Korkkista. :sunglasses:

Tämäpä vasta herkullinen kysymys pohdittavaksi! illalla sitä pohdinkin ja nukahdin siihen ajatukseen :laughing:
Teho-osasto oli niiiiin mahtava sarja silloin aikoinaan mun mielestä. Olin unohtanut koko sarjan.

Pitääpä pohtia itselle joku näyttelijä ihan sillai ajan kanssa ettei nukahtas siihen ajatukseen :sunglasses:

Melissa McCarthy. Puolet silloin Sookie aikana ja puolet nykyisenä sekopää-raivo-angstaajana. Piti ihan kuuklettaa omasi…

Mun täytyy kanssa miettiä tätä. Yksi on jo mielessä mutta se ei ole kuitenkaan täysin sopiva…

totta, Teho-osasto oli tosi hyvä sairaalasarja.
ny mä guugletin tuon Nätsyä näyttelevän Melissan, häntä en muistakaan mistään leffasta tai en tunnistanut pikaisella vilkaisulla.
no nyt meillä on kasassa jo kaksi näyttelijää :stuck_out_tongue:
mun pitää vielä miettiä omaani kun en tunnu keksivän millään.

entä kuka ohjaa meistä tehdyn elokuvan?
palkataanko saman tien Tarantino? vai sittenkin Almodovar?

Charlize Theron. Hänellä on sopivaa uskottavaa kykyä näytellä jotain muuta kuin autettavaa naista / sivuroolia / seksiobjektia. Sillä on yhtä keskenään erilaisia rooleja kuin mun elämässä on ollut erilaisia lukuja.

Drew Barrymore.
Ollaan saman näköisiä.
Ja riippuvuuksia löytyy.
Erotuksella että mä oon ollu naimisissa jo 20 vuotta, saman tyypin kans.

Olipa tässä miettiminen. Yritin keksiä jotain Goldie Hawnin ja Ulla Tapanisen sekoitusta :unamused: Päädyin sitten Meryl Streeppiin niin siinä mun persoonalle sopiva näyttelijä.On ollut komedioissa niin ku draamoissa ja vähän semmonen taustaan häviävä tyyppi halutessaan. Jep näin se on nyt päätetty.

Kaya Scodelario erityisesti Skins-sarjan Effien roolihahmossa muistuttaa itseäni :confused:

Ei tosin ulkonäöltä. :blush:

Täytyy valita Mischa Barton, ehkä ihan sen takia että olin kova OC fani. :laughing: